En ze doen nog steeds alles wat ze worden opgedragenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Lig in een deuk bij die bro's. Sukkels
En hij had geen zin aan dit KUTspelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:42 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wle leuk dat groepje Jeff al zo lang bezig is, ze zijn echt aan het puzzelen
hoor je Jeff, dat hij mee moest doen met die kutspelletjesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
De bro's hadden het laatste fout de rest had het allemaal goed
Was weer duidelijk aanwezig iddquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoor je Jeff, dat hij mee moest doen met die kutspelletjes
Ik dacht al, wat goed dat hij zonder morren meedoetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff weer aan het zeiken. Kinderverjaardag blablabla. Zeikstraal
Was ook niet te verwachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat goed dat hij zonder morren meedoet
Echt wat een lamzak is het toch.quote:
Misschien omdat hij de taart die ze van haar eigengeld heeft gekocht en heeft gemaakt gaat uitdelen als prijsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:49 schreef lojanda het volgende:
Sasha lijkt weer behoorlijk chagrijnig.. Bern zei ik vindt het leuk dat je mee deed.
Nee hoor want daar was rekening mee gehouden.. er zijn daarom ook twee taarten gemaakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien omdat hij de taart die ze van haar eigengeld heeft gekocht en heeft gemaakt gaat uitdelen als prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |