abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 februari 2023 @ 09:28:49 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_207860180
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 09:07 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zegt ie toch niet? Het is 1 van het obderdeel van de diversiteit in NL.

En díe willen we hier niet hebben, ofwel?
Hij gebruikt toch het woord "gelukkig"?

Oftewel, hij suggereert dat we deze uitgerekend deze cultuur graag willen hebben ten behoeve van diversiteit:

"Fijn zo'n cultuur waar ze zich van wilde ontworstelen en daar heeft zij de hoogste prijs voor betaald.

Maar gelukkig zorgt die cultuur wel voor diversiteit in Nederland, toch?"
Krekker is de bom!
pi_207860414
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 09:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Hij gebruikt toch het woord "gelukkig"?

Oftewel, hij suggereert dat we deze uitgerekend deze cultuur graag willen hebben ten behoeve van diversiteit:

"Fijn zo'n cultuur waar ze zich van wilde ontworstelen en daar heeft zij de hoogste prijs voor betaald.

Maar gelukkig zorgt die cultuur wel voor diversiteit in Nederland, toch?"
Wel eens van het woord sarcasme gehoort....?

:')
  zondag 5 februari 2023 @ 12:27:25 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_207863087
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 09:52 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wel eens van het woord sarcasme gehoort....?

:')
Dat is toch ook waar ik op reageer?

Betreffende user suggereert onterecht middels spot dat een bepaalde groep (lees: die linkse sukkels) deze cultuur maar al te graag binnen wil halen.

Ik reageer hierop door te stellen dat deze poging tot spot misplaatst is, aangezien "linkse" sukkels, die diversiteit tot iets positiefs bestempelen, hiermee niet specifiek doelen op gefrustreerde eerwraak kneusjes.

Het is niet zo dat diversiteit gelijk staat aan: we moeten meer eerwrakertjes hier hebben.
Krekker is de bom!
pi_207863178
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 12:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dat is toch ook waar ik op reageer?

Betreffende user suggereert onterecht middels spot dat een bepaalde groep (lees: die linkse sukkels) deze cultuur maar al te graag binnen wil halen.

Ik reageer hierop door te stellen dat deze poging tot spot misplaatst is, aangezien deze linkse sukkels, die diversiteit tot iets positiefs bestempelen, hiermee niet specifiek doelen op gefrustreerde eerwraak kneusjes.

Het is niet zo dat diversiteit gelijk staat aan: we moeten meer eerwrakertjes hier hebben.
Tja, maar ze weten wat ze binnenhalen. Figuren,waarbij de vrouw al in nikab of burka ronddwalen, daar weet je al van dat ze het niet zo nauw nemen met Hollandse normen en waarden.

En ja, die biblebelt figuren zijn ook vaak van twijfelachtig gedrag, maar die wonen hier al.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')