quote:In de bijbel hebben ze een oplossing gevonden voor zulke problemen. Ik wil u graag naar vers vier van het boek Exodus verwijzen waarin te lezen is: Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
Op donderdag 27 maart 2003 14:18 schreef zodiakk het volgende:[..]
Nee DAT WEET IK! Wie weet nou beter wat Gymnasiummeisjes dan IK. IK ben hier degene die dit hele topic van supergeile proza voorzien heeft,
. En als ik zeg dat zij erop lijkt, dan lijkt zij erop.
Aan de andere kant voel ik mij tot in het diepste vereerd en geroerd dat je zo feilloos de incongruenties in de foto weet aan te wijzen, dat je zo kordaat en vastberaden mij, ja MIJ of all people, probeert te overtuigen van hoe een Gymnasiummeisje eruit ziet. Je bent een lieverd, beeer
.
Misschien moet we deze woorden wijselijk toepassen op het onderwerp van deze topic.
quote:Je hebt gelijk,
Op donderdag 27 maart 2003 14:27 schreef beeer het volgende:[..]
In de bijbel hebben ze een oplossing gevonden voor zulke problemen. Ik wil u graag naar vers vier van het boek Exodus verwijzen waarin te lezen is: Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
Misschien moet we deze woorden wijselijk toepassen op het onderwerp van deze topic.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 27-03-2003 14:33]
quote:Dat zou ik ook maar flux doen...
Op donderdag 27 maart 2003 14:35 schreef zodiakk het volgende:
Vlug volposten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |