abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8747083
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:01 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Maar wat, God verhoede, zou er gebeuren als je er achter komt dat je Muze van Schoonheid een stiekeme MAVO kopie is, die het uiterlijk van de door jou bezongen Gymnasiummeisjes heeft aangenomen?

Ik zie geen andere uitweg, Atrimar, .

pi_8747099
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:02 schreef zodiakk het volgende:
Ja hallo, ik schrijf A4-tjes vol over het uiterlijk van het Gymnasiummeisje en wat voor oogstrelende kwaliteiten ze allemaal wel niet hebben, gaat men nu opeens zeuren over hun karakter!
Zodiakk, er bestaan geen schichtige herten met erotische rose dagboekjes. Bij mij alleen maar "nerdmeisjes", waarvan ik er dan zelf hoogstwaarschijnlijk ook één ben, en kakkermeisjes, waarvan enkelen soms leren broeken dragen. Maar zowel het nerd-dom als het dragen van leren broeken vallen niet onder herten dan wel erotische geschriften.

Mijn dagboek is groen, met een schilderij van Vincent van Gogh erop. Nu ben ik echt een nerd.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8747109
Ik denk dat er hier sprake is van een soort van 'defomatie' of denial of misschien zelfs jaloezie. Jullie zien het gewoon niet! Gymnasiummeisjes bestaan gewoon, punt uit. Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld exemplaar kan vinden.
Aldus.
pi_8747118
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:05 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik zie geen andere uitweg, Atrimar, .

Een drastische maatregel. Blijf in dat geval maar zover mogelijk weg van je ideaalbeeld, en hoor ze niet spreken. Hou het maar bij verlustigen op uiterlijkheden.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_8747190
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:06 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Een drastische maatregel. Blijf in dat geval maar zover mogelijk weg van je ideaalbeeld, en hoor ze niet spreken. Hou het maar bij verlustigen op uiterlijkheden.

Maar onder die hertenoogjes zit een meisje dat dagelijks door haar vriendje op meerdere malen bruut gevuld wordt. Volgens mij kan zodiakk dat geestelijk niet aan.
pi_8747193
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:06 schreef AudreyHepburn het volgende:

Zodiakk, er bestaan geen schichtige herten met erotische rose dagboekjes. Bij mij alleen maar "nerdmeisjes", waarvan ik er dan zelf hoogstwaarschijnlijk ook één ben, en kakkermeisjes, waarvan enkelen soms leren broeken dragen. Maar zowel het nerd-dom als het dragen van leren broeken vallen niet onder herten dan wel erotische geschriften.

Mijn dagboek is groen, met een schilderij van Vincent van Gogh erop. Nu ben ik echt een nerd.

Nerdmeisjes zijn ook héééél schattig, .

En ook groene dagboekjes met Vincent van Gogh op de kaft kunnen heel veel erotiek bevatten over, ik noem maar wat, Gymnasiumjongetjes. Of nerdjongetjes in jouw terminologie, .

Overigens ga ik nog steeds af op mijn waarneming, en mijn waarneming komt exact overeen met wat ik erover geschreven heb.

donderdag 27 februari 2003 @ 11:12:11 #107
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8747218
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Maar onder die hertenoogjes zit een meisje dat dagelijks door haar vriendje op meerdere malen bruut gevuld wordt. Volgens mij kan zodiakk dat geestelijk niet aan.

Wees nou eens wat voorzichtiger met die arme zodiakk. Breng het wat subtieler en zo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8747226
quote:

[..]

Tenzij hij zelf de vullende partij is in deze.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_8747257
quote:

Leven Is Lijden. De paradox is inderdaad schrijnend. Mijn gymnasiummeisjes zijn zó dichtbij en toch verder dan óóit! Een duivels dilemma waar ik mee moet leren leven. En een neukend Gymnasiummeisje kan zeker de doodslag betekenen voor mijn Madonna-hoercomplex... Ach, zielenleed heeft de inspiratie nooit tekortgedaan...
pi_8747275
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef zodiakk het volgende:
Nerdmeisjes zijn ook héééél schattig, .
Ik had vannacht gedroomd over Fok. Ik droomde dat QyRoZ een foto van mijn blote kont had gepost in het Grienende Vrijgezellen Topic, en dat jij vervolgens ging posten dat ik een pronte kont had. .
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef zodiakk het volgende:
En ook groene dagboekjes met Vincent van Gogh op de kaft kunnen heel veel erotiek bevatten over, ik noem maar wat, Gymnasiumjongetjes. Of nerdjongetjes in jouw terminologie, .
Sinds het moment dat mijn moeder 'perongeluk' mijn ontluikende erotiek las in mijn groene dagboekje ben ik opgehouden met dagboeken. Ik heb nog nooit zo op mijn flikker gekregen. Mijn moeder houdt er hetzelfde beeld van gymnasiummeisjes op na als jij dat doet, geloof ik.

En ook gymnasiumjongetjes heb je in soorten. De nerds, de intellectuelen, de kakkers en de mavojongetjes die toevallig teveel hersenen hebben gekregen.

pi_8747293
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:14 schreef zodiakk het volgende:
En een neukend Gymnasiummeisje kan zeker de doodslag betekenen voor mijn Madonna-hoercomplex...
En OF er geneukt wordt bij mij op school. Stelletje konijnen. .
pi_8747313
Ik moet even ingrijpen.

Dit topic gaat over Gymnasiummeisjes en Ze Bestaan.

Zodiakk's psychische gestel staat een ander wereldbeeld betreffende gymnasiummeisjes niet toe. Ik verzoek een ieder hier rekening mee te houden en de arme man te ontzien

Dus nog een keer: gymnasiummeisjes zoals zodiakk ze beschrijft bestaan.

ze zaten zelfs bij mij op school

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:17:36 #113
11923 I.R.Baboon
pi_8747318
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:14 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik had vannacht gedroomd over Fok. Ik droomde dat QyRoZ een foto van mijn blote kont had gepost in het Grienende Vrijgezellen Topic, en dat jij vervolgens ging posten dat ik een pronte kont had. .

Is dit de eerste keer dat een gymnasiummeisje droomt over jou, zodiakk?
pi_8747324
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:14 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Leven Is Lijden. De paradox is inderdaad schrijnend. Mijn gymnasiummeisjes zijn zó dichtbij en toch verder dan óóit! Een duivels dilemma waar ik mee moet leren leven. En een neukend Gymnasiummeisje kan zeker de doodslag betekenen voor mijn Madonna-hoercomplex... Ach, zielenleed heeft de inspiratie nooit tekortgedaan...

Maar zodiakk? Is het slechts aan Gymnasiummeisjes voorbehouden om jouw lofdichten aan te mogen horen? (Of lezen in dit geval.)
pi_8747466
I.R. heeft een interessant standpunt. Volgens hem is het een generatiekloof. Dat de gymnasiummeisjes uit de periode Isabeau/zodiakk nog wel hertig waren, met rose pennen, en dat ze tegenwoordig die onschuldigheid verloren hebben.
pi_8747698
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
I.R. heeft een interessant standpunt. Volgens hem is het een generatiekloof. Dat de gymnasiummeisjes uit de periode Isabeau/zodiakk nog wel hertig waren, met rose pennen, en dat ze tegenwoordig die onschuldigheid verloren hebben.
Het kan inderdaad best aan de tand des tijds liggen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:39:45 #117
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_8747723
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:38 schreef sweek het volgende:

[..]

Het kan inderdaad best aan de tand des tijds liggen.

Vroegah was alles beter. Maar dat zeiden ze vroegah waarschijnlijk ook al. Verklaringen: a) De maatschappij gaat werkelijk naar de sodeflikker of b) (waarschijnlijk), hoe ouder we worden, hoe liever we terugdenken naar het verleden en ideaalbeelden. Een ideaalbeeld hebben mag best, juist het onhaalbare geeft inspiratie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 27-02-2003 11:45]

Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:49:39 #118
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8747937
Ook ik was eens een gymnasiummeisje
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8752046
Ach, we zullen Zodiakk maar gewoon rustig laten geloven in zijn nostalgische beelden van onschuldige, rozelievende gymnasiummeisjes uit lang vervlogen tijden. Hem met een plotselinge reality check losrukken van dat droombeeld zou te wreed zijn. Hooguit zullen we af en toe eens stiekem gniffelen om zijn ouderwetse voorstelling van zaken... Maar dan net zo dat hij het niet zal merken, om zijn fantasieën vooral niet te verstoren.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8752713
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, we zullen Zodiakk maar gewoon rustig laten geloven in zijn nostalgische beelden van onschuldige, rozelievende gymnasiummeisjes uit lang vervlogen tijden. Hem met een plotselinge reality check losrukken van dat droombeeld zou te wreed zijn. Hooguit zullen we af en toe eens stiekem gniffelen om zijn ouderwetse voorstelling van zaken... Maar dan net zo dat hij het niet zal merken, om zijn fantasieën vooral niet te verstoren.
Moet ik onder 'we' het Geheim Collectief Gymnasiummeisjes verstaan (GCG)? Dat collectief vol met slanke dartele meiden die gezamelijk lekker giechelen over De Man En Zijn Gebreken, maar toch met halfbegrepen opwinding zitten te luisteren? Het collectief dat wekelijks met gespeelde serieusheid agendapunten hebben zoals 'Hoe om te gaan met jongens' en 'Spelen met je pen'? Het collectief van rillerige meisjes die hun ontluikende gemoed met elkaar delen door een beetje zenuwachtig aan elkaar te wriemelen? Dat collectief?
pi_8752758
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:35 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Moet ik onder 'we' het Geheim Collectief Gymnasiummeisjes verstaan (GCG)? Dat collectief vol met slanke dartele meiden die gezamelijk lekker giechelen over De Man En Zijn Gebreken, maar toch met halfbegrepen opwinding zitten te luisteren? Het collectief dat wekelijks met gespeelde serieusheid agendapunten hebben zoals 'Hoe om te gaan met jongens' en 'Spelen met je pen'? Het collectief van rillerige meisjes die hun ontluikende gemoed met elkaar delen door een beetje zenuwachtig aan elkaar te wriemelen? Dat collectief?

Nu ben je in de war met de "brieven naar de sexrubriek van de [willekeurig tienermagazine] schrijvende" meisjes denk ik zo.
pi_8752788
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:35 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dat collectief ken ik niet, dus ik vermoed dat dat bestaat uit jouw soort gymnasiummeisjes.
Onder 'we' versta ik mezelf, en iedereen die het met me eens is dat we het beeld van gymnasiummeisjes dat je hier schetst vooral intact moeten laten.
pi_8752834
Mini, zullen wij eens een beeld proberen te schetsen van de soort gymnasiummeisjes die wij zijn ?
pi_8752875
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Onder 'we' versta ik mezelf, en iedereen die het met me eens is dat we het beeld van gymnasiummeisjes dat je hier schetst vooral intact moeten laten.
Je beschermende moedergevoelens tegenover mijn fragiele en oh zo breekbare beeld van Gymnasiummeisjes vertederen mij.

.

pi_8753017
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mini, zullen wij eens een beeld proberen te schetsen van de soort gymnasiummeisjes die wij zijn ?
Als Zodiakk dat niet erg vindt...
pi_8753023
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:43 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Je beschermende moedergevoelens tegenover mijn fragiele en oh zo breekbare beeld van Gymnasiummeisjes vertederen mij.

.

Ik geloof dat ik voornamelijk onbedoeld lomp met een soort moonboots over je tedere gevoelens aan het heenstampen ben.

Sorry zodiakk.

pi_8753036
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als Zodiakk dat niet erg vindt...

Dat vind ik wel erg, want OllieA zal dit vast niet leuk vinden! Niets staat je in de weg om een nieuw topic te openen, .
pi_8753164
quote:
Ik ben inmiddels geen gymnasiummeisje meer, maar ben nu een geneeskunde meisje (jaaa, net mondeling examen klinisch redeneren gehaald!) (sorry voor het offtopic gedrag *kuch*). Ik weet nog wel dat ik niet in de verste verten aan het beeld van zodiakk voldeed. Ik was waarschijnlijk geen echt gymnasiummeisje Ik hield van U2 en The Cure, liep meestal in het zwart, giechelde nooit en droeg al helemaal niets in pasteltinten. Ik spijbelde veel en kon het prima vinden met de concierges (heel handig als je spijbelt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8754602
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik hield van U2 en The Cure, liep meestal in het zwart, giechelde nooit en droeg al helemaal niets in pasteltinten.
Contra.
Ik hou van de The Beatles en beginjarennegentigbandjesuitSeattle. Ik draag meestal truien van mijn vader of truien van mezelf, die standaard kapot of te klein zijn. Ik verafschuw de kleur rose, al heb ik dankzij een verkeerd gewassen rode sjaal een fiks aantal rose tshirts.

Pro.
Ik doe aan klassiek ballet. .

pi_8754650
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

Pro.
Ik doe aan klassiek ballet. .

Ik zat op pianoles en deed aan jazzballet.
Oh, en ik reed ook paard. Met zo'n zwart capje en zwarte laarzen.
pi_8754725
Het idee was dat het hier op bloemrijke wijze over gymnasiummeisjes zou gaan, of eventueel zelfs over de discussie volksmeisjes-gymnasiummeisjes.
En dus niet dat het topic zou worden overgenomen door slowchattende gymnasium- of ex-gymnasiumtutjes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8754876
Het punt is, geachte OllieA, dat de gymnasiummeisjes waar dit topic over behoort te verhalen niet bestaan.
pi_8755382
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het punt is, geachte OllieA, dat de gymnasiummeisjes waar dit topic over behoort te verhalen niet bestaan.
Sinds wanneer dient bloemrijke taal de werkelijkheid te weerspiegelen? Ik moest ineens aan dit gedicht denken:
quote:
Des dichters werkplaats

Ja, kom maar binnen vriendje, bijten doe ik niet.
Beroemde dichters zijn nog niet zo kwaad.
Jij wou de werkplaats zien, hè? Nou dat gaat.
Ik puf net uit van 'n sonnetje, over mijn verdriet.

Dat valt niet mee hoor, het zijn zware sentimenten.
Ja, til ze maar eens op. Dat weegt wat, niet?
O, 'k blaas het als een veertje, mijn verdriet.
Maar 'k ga nu weer gebukt onder mijn lenten.

Dat lijkt zo poezel hè, een dauwdrop hier,
Een krokusje of wat en klaar is Kees
Maar gek jô, als ik het dan later overlees,
Dan denk ik: 'Ventje, hier ontbreekt het dièr.'

Sinds kort werk ik nu met marmotjes.
Leuk goedje, wat? Ja, aai ze maar eens goed.
Ik observeer nu wat zo'n beestje doet.
Zo helpen ze mijn snarenspel, de dotjes.

En hier heb je mijn weemoed. Op die plank.
Heel wat hè? Ja, daar sla ik flink van in.
Mijn wijn staat dáár. Er zit genever in,
Maar 'k noem het altijd wijn hè, voor de klank.

Nou, en 'mijn lief' heeft je erin gelaten.
Welja, dat bolle wijfje bij de deur
Ach man, zo'n pen maakt alles superieur.
Bokalen? Jô, dat zijn gewoon de vaten.

Simon Carmiggelt

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8755426
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:26 schreef OllieA het volgende:
Sinds wanneer dient bloemrijke taal betrekking te hebben op de werkelijkheid?
Je hebt een punt.
  donderdag 27 februari 2003 @ 20:56:49 #135
11923 I.R.Baboon
pi_8759466
quote:
Toch wel in leer gehuld?
pi_8760107
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch wel in leer gehuld?
Heb je mij ooit leer zien dragen ?
  donderdag 27 februari 2003 @ 21:39:10 #137
11923 I.R.Baboon
pi_8760121
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Heb je mij ooit leer zien dragen ?

Nee. Maar ik heb jou ook nog nooit met Mini_rulez in de weer gezien.
  donderdag 27 februari 2003 @ 22:21:57 #138
20619 Type
O positief...
pi_8761083
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Wat me dan toch weer een paar sexy beelden opleverde. Ik en mijn veel te fanatieke fantasie
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
pi_8763598
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Horen gymnasiummeisjes dan met elkaar 'in de weer te zijn'? Ik geloof toch echt dat ik niet helemaal op de hoogte ben van bepaalde gewoontes van mijn soortgenoten...

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 28-02-2003 00:03]

pi_8763635
Uhmm... ik ben gymnasiummeisje én volksmeisje... mag dat ook?
pi_8767188
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 00:00 schreef Vortexx het volgende:
Uhmm... ik ben gymnasiummeisje én volksmeisje... mag dat ook?
zodiakk ! Een interessante hybride !
pi_8771247
Vanochtend wandelde ik monter naar de pinautomaat om daar mijn boodschappengeld op te nemen. Het was een prachtige ochtend. De zon scheen, de eendjes kwaakten, de hondjes dartelden langs het water. Ook het pinnen ging voorspoedig. Toch wees nog niets er op dat dit de mooiste ochtend van het jaar zou worden. Dat bleek pas toen ik mij wegdraaide van de automaat en haar zag staan. Een jaar of vijfentwintig, blond haar in een staartje, lange jas, panties, gymnasiummeisjesschoenen en een viool op de rug. Het Eeuwige Gymnasiummeisje. Toen zij achttien was, moest ze hebben besloten dat zij perfect was. Dat zij nooit meer iets mocht veranderen, maar altijd moest blijven zoals ze was. En nu stond ze daar zomaar, bij een pinautomaat in Amsterdam. Een blosje op de wangen, zoals gymnasiummeisjes altijd hebben; niet van de kou maar van een onbegrepen opwinding die haar niet meer had verlaten sinds ze vanmorgen onder de douche tijdens het inzepen met haar handen bij haar lendenen had gedraald. Met de nagels van haar ranke vingers had ze zachtjes in haar liezen gekriebeld totdat ze het opeens warm kreeg. Snel had ze de douche uitgezet en zich afgedroogd. Ze moest tenslotte wel op tijd zijn voor vioolles.

Daar stond ze. Wat moest ik? Contact maken met gymnasiummeisjes is uit den boze, maar ik kon haar toch niet zomaar laten gaan? Instinctief reageerde ik al en deed het enige wat ik kon doen. Met samengeknepen lippen prevelde ik: "Zodiakk, zodiakk." Het gymnasiummeisje keek om. Haar blos werd nog iets dieper en een oneindig moment zagen we elkaar recht in de ogen. Na een tel die een eeuwigheid duurde, wendde ik mijn blik af. Gymnasiummeisjes kijkt men niet aan. Men beloert ze vanaf de achterste schoolbanken, week wordend bij de aanblik van een teer nekje en een stukje bebloste wang. Maar nooit, nooit, nooit staart men ze aan. Beschaamd liep ik door. Ik durfde niet meer achterom te kijken. Het Eeuwige Gymnasiummeisje was mij ongetwijfeld alweer vergeten. En zo hoort dat ook.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_8781883
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 09:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

zodiakk ! Een interessante hybride !

... en ze speelt nog viool ook....
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:11:22 #144
47180 chris_p
all for free
pi_8783840
Gymnasiummeisjes die een repetitie hebben verpest. Die zijn echt hot. Dan moet je ze smeden.
help mij!
pi_8784362
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:11 schreef chris_p het volgende:
Gymnasiummeisjes die een repetitie hebben verpest. Die zijn echt hot. Dan moet je ze smeden.
Repetitie verpesten? Zoals iets rond de 4,5 halen voor een herkansing?
Wat is daar dan weer bijzonder aan?

Ik hoor hier steeds dingen over Gymnasiummeisjes die ik nog niet wist, en dat terwijl ik er zelf ook één ben...

vrijdag 28 februari 2003 @ 22:48:15 #146
11923 I.R.Baboon
pi_8784712
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:21 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 23:19:07 #147
11923 I.R.Baboon
pi_8785409
Het bleek overigens vandaag weer dat erveel mensen geestelijk nog niet toe zijn aan gymnasiummeisjes (vooral op #fok).

Maar ach, ook dat hoort bij het lot van het gymnasiummeisje. De onbegrepenheid van hen die nog steeds denken dat volksmeisjes het summum zijn.

Ach, ze weten niet wat ze missen.

pi_8787015
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hoor hier steeds dingen over Gymnasiummeisjes die ik nog niet wist, en dat terwijl ik er zelf ook één ben...
Idem. Wat mij weer sterkt in mijn bewering dat de Mythische Gymnasiummeisjes niet bestaan. Nogmaals nodig ik zodiakk uit om bij mij op school zijn theorie ontkracht te zien worden.
pi_8787029
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:

Nou, je bent er blijkbaar niet eentje, anders had je wel voldaan aan de hiervoor gedane beschrijvingen. Dat neemt niet weg dat je nog steeds verrukkelijk kan zijn. Maar geen Gymnasiummeisje. Jammer, Mini_Rulez, maar je kan toch zeker wel een rol spelen in de ontrafeling van Het Gymnasiummeisje, omdat je er zelf zo dichtbij zit. Laten we beginnen met de voornoemde dagboekjes en hun inhoud. Ik ben heel erg benieuwd wat voor erotiek jij aan het papier hebt toevertrouwd op je gymnasiumkamertje! Misschie dat we aan de hand daarvoor kunnen uitvissen wat de Essentie van een Gymnasiummeisje is.

Overigens, heb ik een prachtig verhaal in mijn hoofd zitten over een Gymnasiummeisje, maar ik ben nog te verbijsterd om het coherent en consistent op papier te zetten. Ik hou jullie op de hoogte.

pi_8787145
Er was eens 'n gymnasiummeisje...
inside-in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')