quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:01 schreef Atrimar het volgende:[..]
Maar wat, God verhoede, zou er gebeuren als je er achter komt dat je Muze van Schoonheid een stiekeme MAVO kopie is, die het uiterlijk van de door jou bezongen Gymnasiummeisjes heeft aangenomen?
Ik zie geen andere uitweg, Atrimar, .
quote:Zodiakk, er bestaan geen schichtige herten met erotische rose dagboekjes. Bij mij alleen maar "nerdmeisjes", waarvan ik er dan zelf hoogstwaarschijnlijk ook één ben, en kakkermeisjes, waarvan enkelen soms leren broeken dragen. Maar zowel het nerd-dom als het dragen van leren broeken vallen niet onder herten dan wel erotische geschriften.
Op donderdag 27 februari 2003 11:02 schreef zodiakk het volgende:
Ja hallo, ik schrijf A4-tjes vol over het uiterlijk van hetGymnasiummeisje
en wat voor oogstrelende kwaliteiten ze allemaal wel niet hebben, gaat men nu opeens zeuren over hun karakter!
Mijn dagboek is groen, met een schilderij van Vincent van Gogh erop. Nu ben ik echt een nerd.
quote:Een drastische maatregel. Blijf in dat geval maar zover mogelijk weg van je ideaalbeeld, en hoor ze niet spreken. Hou het maar bij verlustigen op uiterlijkheden.
Op donderdag 27 februari 2003 11:05 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik zie geen andere uitweg, Atrimar,
.
quote:Maar onder die hertenoogjes zit een meisje dat dagelijks door haar vriendje op meerdere malen bruut gevuld wordt. Volgens mij kan zodiakk dat geestelijk niet aan.
Op donderdag 27 februari 2003 11:06 schreef Atrimar het volgende:[..]
Een drastische maatregel. Blijf in dat geval maar zover mogelijk weg van je ideaalbeeld, en hoor ze niet spreken. Hou het maar bij verlustigen op uiterlijkheden.
quote:Nerdmeisjes zijn ook héééél schattig,
Op donderdag 27 februari 2003 11:06 schreef AudreyHepburn het volgende:Zodiakk, er bestaan geen schichtige herten met erotische rose dagboekjes. Bij mij alleen maar "nerdmeisjes", waarvan ik er dan zelf hoogstwaarschijnlijk ook één ben, en kakkermeisjes, waarvan enkelen soms leren broeken dragen. Maar zowel het nerd-dom als het dragen van leren broeken vallen niet onder herten dan wel erotische geschriften.
Mijn dagboek is groen, met een schilderij van Vincent van Gogh erop. Nu ben ik echt een nerd.
En ook groene dagboekjes met Vincent van Gogh op de kaft kunnen heel veel erotiek bevatten over, ik noem maar wat, Gymnasiumjongetjes. Of nerdjongetjes in jouw terminologie, .
Overigens ga ik nog steeds af op mijn waarneming, en mijn waarneming komt exact overeen met wat ik erover geschreven heb.
quote:Wees nou eens wat voorzichtiger met die arme zodiakk. Breng het wat subtieler en zo.
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Maar onder die hertenoogjes zit een meisje dat dagelijks door haar vriendje op meerdere malen bruut gevuld wordt. Volgens mij kan zodiakk dat geestelijk niet aan.
quote:Tenzij hij zelf de vullende partij is in deze.
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Maar onder die hertenoogjes zit een meisje dat dagelijks door haar vriendje op meerdere malen bruut gevuld wordt. Volgens mij kan zodiakk dat geestelijk niet aan.
quote:Leven Is Lijden. De paradox is inderdaad schrijnend. Mijn gymnasiummeisjes zijn zó dichtbij en toch verder dan óóit! Een duivels dilemma waar ik mee moet leren leven. En een neukend Gymnasiummeisje kan zeker de doodslag betekenen voor mijn Madonna-hoercomplex... Ach, zielenleed heeft de inspiratie nooit tekortgedaan...
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef AudreyHepburn het volgende:Maar onder die hertenoogjes zit een meisje dat dagelijks door haar vriendje op meerdere malen bruut gevuld wordt. Volgens mij kan zodiakk dat geestelijk niet aan.
quote:Ik had vannacht gedroomd over Fok. Ik droomde dat QyRoZ een foto van mijn blote kont had gepost in het Grienende Vrijgezellen Topic, en dat jij vervolgens ging posten dat ik een pronte kont had.
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef zodiakk het volgende:
Nerdmeisjes zijn ook héééél schattig,.
quote:Sinds het moment dat mijn moeder 'perongeluk' mijn ontluikende erotiek las in mijn groene dagboekje ben ik opgehouden met dagboeken. Ik heb nog nooit zo op mijn flikker gekregen. Mijn moeder houdt er hetzelfde beeld van gymnasiummeisjes op na als jij dat doet, geloof ik.
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef zodiakk het volgende:
En ook groene dagboekjes met Vincent van Gogh op de kaft kunnen heel veel erotiek bevatten over, ik noem maar wat, Gymnasiumjongetjes. Of nerdjongetjes in jouw terminologie,.
En ook gymnasiumjongetjes heb je in soorten. De nerds, de intellectuelen, de kakkers en de mavojongetjes die toevallig teveel hersenen hebben gekregen.
quote:En OF er geneukt wordt bij mij op school. Stelletje konijnen.
Op donderdag 27 februari 2003 11:14 schreef zodiakk het volgende:
En een neukend Gymnasiummeisje kan zeker de doodslag betekenen voor mijn Madonna-hoercomplex...
Dit topic gaat over Gymnasiummeisjes en Ze Bestaan.
Zodiakk's psychische gestel staat een ander wereldbeeld betreffende gymnasiummeisjes niet toe. Ik verzoek een ieder hier rekening mee te houden en de arme man te ontzien
Dus nog een keer: gymnasiummeisjes zoals zodiakk ze beschrijft bestaan.
ze zaten zelfs bij mij op school
quote:Is dit de eerste keer dat een gymnasiummeisje droomt over jou, zodiakk?
Op donderdag 27 februari 2003 11:14 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik had vannacht gedroomd over Fok. Ik droomde dat QyRoZ een foto van mijn blote kont had gepost in het Grienende Vrijgezellen Topic, en dat jij vervolgens ging posten dat ik een pronte kont had.
.
quote:Maar zodiakk? Is het slechts aan Gymnasiummeisjes voorbehouden om jouw lofdichten aan te mogen horen? (Of lezen in dit geval.)
Op donderdag 27 februari 2003 11:14 schreef zodiakk het volgende:[..]
Leven Is Lijden. De paradox is inderdaad schrijnend. Mijn gymnasiummeisjes zijn zó dichtbij en toch verder dan óóit! Een duivels dilemma waar ik mee moet leren leven. En een neukend Gymnasiummeisje kan zeker de doodslag betekenen voor mijn Madonna-hoercomplex... Ach, zielenleed heeft de inspiratie nooit tekortgedaan...
quote:Het kan inderdaad best aan de tand des tijds liggen.
Op donderdag 27 februari 2003 11:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
I.R. heeft een interessant standpunt. Volgens hem is het een generatiekloof. Dat de gymnasiummeisjes uit de periode Isabeau/zodiakk nog wel hertig waren, met rose pennen, en dat ze tegenwoordig die onschuldigheid verloren hebben.
quote:Vroegah was alles beter. Maar dat zeiden ze vroegah waarschijnlijk ook al. Verklaringen: a) De maatschappij gaat werkelijk naar de sodeflikker of b) (waarschijnlijk), hoe ouder we worden, hoe liever we terugdenken naar het verleden en ideaalbeelden. Een ideaalbeeld hebben mag best, juist het onhaalbare geeft inspiratie.
Op donderdag 27 februari 2003 11:38 schreef sweek het volgende:[..]
Het kan inderdaad best aan de tand des tijds liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 27-02-2003 11:45]
quote:Moet ik onder 'we' het Geheim Collectief Gymnasiummeisjes verstaan (GCG)? Dat collectief vol met slanke dartele meiden die gezamelijk lekker giechelen over De Man En Zijn Gebreken, maar toch met halfbegrepen opwinding zitten te luisteren? Het collectief dat wekelijks met gespeelde serieusheid agendapunten hebben zoals 'Hoe om te gaan met jongens' en 'Spelen met je pen'? Het collectief van rillerige meisjes die hun ontluikende gemoed met elkaar delen door een beetje zenuwachtig aan elkaar te wriemelen? Dat collectief?
Op donderdag 27 februari 2003 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, we zullen Zodiakk maar gewoon rustig laten geloven in zijn nostalgische beelden van onschuldige, rozelievende gymnasiummeisjes uit lang vervlogen tijden. Hem met een plotselinge reality check losrukken van dat droombeeld zou te wreed zijn. Hooguit zullen we af en toe eens stiekem gniffelen om zijn ouderwetse voorstelling van zaken... Maar dan net zo dat hij het niet zal merken, om zijn fantasieën vooral niet te verstoren.
quote:Nu ben je in de war met de "brieven naar de sexrubriek van de [willekeurig tienermagazine] schrijvende" meisjes denk ik zo.
Op donderdag 27 februari 2003 15:35 schreef zodiakk het volgende:[..]
Moet ik onder 'we' het Geheim Collectief Gymnasiummeisjes verstaan (GCG)? Dat collectief vol met slanke dartele meiden die gezamelijk lekker giechelen over De Man En Zijn Gebreken, maar toch met halfbegrepen opwinding zitten te luisteren? Het collectief dat wekelijks met gespeelde serieusheid agendapunten hebben zoals 'Hoe om te gaan met jongens' en 'Spelen met je pen'? Het collectief van rillerige meisjes die hun ontluikende gemoed met elkaar delen door een beetje zenuwachtig aan elkaar te wriemelen? Dat collectief?
quote:Dat collectief ken ik niet, dus ik vermoed dat dat bestaat uit jouw soort gymnasiummeisjes.
Op donderdag 27 februari 2003 15:35 schreef zodiakk het volgende:[..]
Moet ik onder 'we' het Geheim Collectief Gymnasiummeisjes verstaan (GCG)? Dat collectief vol met slanke dartele meiden die gezamelijk lekker giechelen over De Man En Zijn Gebreken, maar toch met halfbegrepen opwinding zitten te luisteren? Het collectief dat wekelijks met gespeelde serieusheid agendapunten hebben zoals 'Hoe om te gaan met jongens' en 'Spelen met je pen'? Het collectief van rillerige meisjes die hun ontluikende gemoed met elkaar delen door een beetje zenuwachtig aan elkaar te wriemelen? Dat collectief?
quote:Je beschermende moedergevoelens tegenover mijn fragiele en oh zo breekbare beeld van Gymnasiummeisjes vertederen mij.
Op donderdag 27 februari 2003 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Onder 'we' versta ik mezelf, en iedereen die het met me eens is dat we het beeld van gymnasiummeisjes dat je hier schetst vooral intact moeten laten.
.
quote:Als Zodiakk dat niet erg vindt...
Op donderdag 27 februari 2003 15:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mini, zullen wij eens een beeld proberen te schetsen van de soort gymnasiummeisjes die wij zijn ?
quote:Ik geloof dat ik voornamelijk onbedoeld lomp met een soort moonboots over je tedere gevoelens aan het heenstampen ben.
Op donderdag 27 februari 2003 15:43 schreef zodiakk het volgende:[..]
Je beschermende moedergevoelens tegenover mijn fragiele en oh zo breekbare beeld van Gymnasiummeisjes vertederen mij.
.
Sorry zodiakk.
quote:Dat vind ik wel erg, want OllieA zal dit vast niet leuk vinden! Niets staat je in de weg om een nieuw topic te openen,
Op donderdag 27 februari 2003 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Als Zodiakk dat niet erg vindt...
quote:Ik ben inmiddels geen gymnasiummeisje meer, maar ben nu een geneeskunde meisje (jaaa, net mondeling examen klinisch redeneren gehaald!) (sorry voor het offtopic gedrag *kuch*). Ik weet nog wel dat ik niet in de verste verten aan het beeld van zodiakk voldeed. Ik was waarschijnlijk geen echt gymnasiummeisje
Mini, zullen wij eens een beeld proberen te schetsen van de soort gymnasiummeisjes die wij zijn ?
quote:Contra.
Op donderdag 27 februari 2003 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik hield van U2 en The Cure, liep meestal in het zwart, giechelde nooit en droeg al helemaal niets in pasteltinten.
Pro.
Ik doe aan klassiek ballet. .
quote:Ik zat op pianoles en deed aan jazzballet.
Op donderdag 27 februari 2003 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:Pro.
Ik doe aan klassiek ballet..
quote:Sinds wanneer dient bloemrijke taal de werkelijkheid te weerspiegelen? Ik moest ineens aan dit gedicht denken:
Op donderdag 27 februari 2003 17:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het punt is, geachte OllieA, dat de gymnasiummeisjes waar dit topic over behoort te verhalen niet bestaan.
quote:
Des dichters werkplaatsJa, kom maar binnen vriendje, bijten doe ik niet.
Beroemde dichters zijn nog niet zo kwaad.
Jij wou de werkplaats zien, hè? Nou dat gaat.
Ik puf net uit van 'n sonnetje, over mijn verdriet.Dat valt niet mee hoor, het zijn zware sentimenten.
Ja, til ze maar eens op. Dat weegt wat, niet?
O, 'k blaas het als een veertje, mijn verdriet.
Maar 'k ga nu weer gebukt onder mijn lenten.Dat lijkt zo poezel hè, een dauwdrop hier,
Een krokusje of wat en klaar is Kees
Maar gek jô, als ik het dan later overlees,
Dan denk ik: 'Ventje, hier ontbreekt het dièr.'Sinds kort werk ik nu met marmotjes.
Leuk goedje, wat? Ja, aai ze maar eens goed.
Ik observeer nu wat zo'n beestje doet.
Zo helpen ze mijn snarenspel, de dotjes.En hier heb je mijn weemoed. Op die plank.
Heel wat hè? Ja, daar sla ik flink van in.
Mijn wijn staat dáár. Er zit genever in,
Maar 'k noem het altijd wijn hè, voor de klank.Nou, en 'mijn lief' heeft je erin gelaten.
Welja, dat bolle wijfje bij de deur
Ach man, zo'n pen maakt alles superieur.
Bokalen? Jô, dat zijn gewoon de vaten.Simon Carmiggelt
quote:Je hebt een punt.
Op donderdag 27 februari 2003 17:26 schreef OllieA het volgende:
Sinds wanneer dient bloemrijke taal betrekking te hebben op de werkelijkheid?
quote:Toch wel in leer gehuld?
quote:Heb je mij ooit leer zien dragen ?
Op donderdag 27 februari 2003 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch wel in leer gehuld?
quote:Nee. Maar ik heb jou ook nog nooit met Mini_rulez in de weer gezien.
Op donderdag 27 februari 2003 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Heb je mij ooit leer zien dragen ?
quote:Wat me dan toch weer een paar sexy beelden opleverde. Ik en mijn veel te fanatieke fantasie
Op donderdag 27 februari 2003 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee. Maar ik heb jou ook nog nooit met Mini_rulez in de weer gezien.
quote:Horen gymnasiummeisjes dan met elkaar 'in de weer te zijn'? Ik geloof toch echt dat ik niet helemaal op de hoogte ben van bepaalde gewoontes van mijn soortgenoten...
Op donderdag 27 februari 2003 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee. Maar ik heb jou ook nog nooit met Mini_rulez in de weer gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 28-02-2003 00:03]
quote:zodiakk ! Een interessante hybride !
Op vrijdag 28 februari 2003 00:00 schreef Vortexx het volgende:
Uhmm... ik ben gymnasiummeisje én volksmeisje... mag dat ook?
Daar stond ze. Wat moest ik? Contact maken met gymnasiummeisjes is uit den boze, maar ik kon haar toch niet zomaar laten gaan? Instinctief reageerde ik al en deed het enige wat ik kon doen. Met samengeknepen lippen prevelde ik: "Zodiakk, zodiakk." Het gymnasiummeisje keek om. Haar blos werd nog iets dieper en een oneindig moment zagen we elkaar recht in de ogen. Na een tel die een eeuwigheid duurde, wendde ik mijn blik af. Gymnasiummeisjes kijkt men niet aan. Men beloert ze vanaf de achterste schoolbanken, week wordend bij de aanblik van een teer nekje en een stukje bebloste wang. Maar nooit, nooit, nooit staart men ze aan. Beschaamd liep ik door. Ik durfde niet meer achterom te kijken. Het Eeuwige Gymnasiummeisje was mij ongetwijfeld alweer vergeten. En zo hoort dat ook.
quote:... en ze speelt nog viool ook....
Op vrijdag 28 februari 2003 09:40 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
zodiakk ! Een interessante hybride !
quote:Repetitie verpesten? Zoals iets rond de 4,5 halen voor een herkansing?
Op vrijdag 28 februari 2003 22:11 schreef chris_p het volgende:
Gymnasiummeisjes die een repetitie hebben verpest. Die zijn echt hot. Dan moet je ze smeden.
Ik hoor hier steeds dingen over Gymnasiummeisjes die ik nog niet wist, en dat terwijl ik er zelf ook één ben...
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:21 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maar ach, ook dat hoort bij het lot van het gymnasiummeisje. De onbegrepenheid van hen die nog steeds denken dat volksmeisjes het summum zijn.
Ach, ze weten niet wat ze missen.
quote:Idem. Wat mij weer sterkt in mijn bewering dat de Mythische Gymnasiummeisjes niet bestaan. Nogmaals nodig ik zodiakk uit om bij mij op school zijn theorie ontkracht te zien worden.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hoor hier steeds dingen over Gymnasiummeisjes die ik nog niet wist, en dat terwijl ik er zelf ook één ben...
quote:Nou, je bent er blijkbaar niet eentje, anders had je wel voldaan aan de hiervoor gedane beschrijvingen. Dat neemt niet weg dat je nog steeds verrukkelijk kan zijn. Maar geen Gymnasiummeisje. Jammer, Mini_Rulez, maar je kan toch zeker wel een rol spelen in de ontrafeling van Het Gymnasiummeisje, omdat je er zelf zo dichtbij zit. Laten we beginnen met de voornoemde dagboekjes en hun inhoud. Ik ben heel erg benieuwd wat voor erotiek jij aan het papier hebt toevertrouwd op je gymnasiumkamertje! Misschie dat we aan de hand daarvoor kunnen uitvissen wat de Essentie van een Gymnasiummeisje is.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:Ik hoor hier steeds dingen over Gymnasiummeisjes die ik nog niet wist, en dat terwijl ik er zelf ook één ben...
Overigens, heb ik een prachtig verhaal in mijn hoofd zitten over een Gymnasiummeisje, maar ik ben nog te verbijsterd om het coherent en consistent op papier te zetten. Ik hou jullie op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |