waarom is Mattin zo op zijn pik getrapt? Mag niemand roder dan hij zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Ik heb gisteren gehoord dat ik 200% rood ben"
Matin: Nee joh, 200%? Haha door wie heb je je dat laten vertellen?"
Jeff: "Janet"
Matin: "Nee!"
Marciano: "Hoeveel?! 200%!?"
Jeff: "Ze zegt als ik dat boek lees, dan lees ik alleen maar jou"
Matin: "Zij is echt verliefd op jou man! Pas op he! Hey Kim, pas op he Janet is verliefd op Jeffrey"
Kim: "Ok"ok Matin, ga maar weer met de lego spelen
Vond het meer overkomen als dom lullen dan op z'n pik getrapt zijn, maar het is wel Matinquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom is Mattin zo op zijn pik getrapt? Mag niemand roder dan hij zijn?
beide reacties is raar en vreemd...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het meer overkomen als dom lullen dan op z'n pik getrapt zijn, maar het is wel Matin
Klopt dat was gister, camera ging ineens naar kantoor en Kenzi schrok en klikte net iets te laat het scherm weg waarop Wanda heel overdreven over de boodschappen ging praten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnt dat Wanda en kenzi op kantoor op Google Maps hebben zitten kijken.. weet niet wat hier van waar is
wat gingen ze opzoeken dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt dat was gister, camera ging ineens naar kantoor en Kenzi schrok en klikte net iets te laat het scherm weg waarop Wanda heel overdreven over de boodschappen ging praten.
Beetje late reactie sorry....
ohh bijzonder weerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen idee, je zag ze schrikken en snel het beeld wegklikken
Viel mij ook al op. Het is hier grauw.quote:
Klaar en dat was het ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen er niet bij, proberen elkaar te helpen (de trap zit links van Wendy)
Ja alles voor de TVquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Daar zonnig, mensen in korte broeken..
Hier: regen en grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |