Ik zie mensen die baldadig zijn en lol hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze nu bij Kenzi wel durven te rellen. Wat zie jij niet wat wij wel zien?
Hadden ze bij Isaac of Ciano moeten doen de lafaards.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie mensen die baldadig zijn en lol hebben
Dus als je een beetje lol trapt, ben je een lafaard?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hadden ze bij Isaac of Ciano moeten doen de lafaards.
IDEM !quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar ik sla deze act van Wanda en schoolmeester Bern over. Fijne avond nog allen!
Dat is wat jij leest?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus als je een beetje lol trapt, ben je een lafaard?
Ja zat ik net ook aan te denken. Leuk voor een omaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:13 schreef Flow3r het volgende:
Wanda heeft vaak van die pofmouwtjes aan
[ afbeelding ]
nee die is na het wij willen bier uit het raam gevlogenquote:
het zijn geen lama;squote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
Maar juist nu heb je bier nodig wil je een hele leuke avond krijgen waarbij de rem er wat afgaat
Kenzy is een veel makkelijke prooi. Walgelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze nu bij Kenzi wel durven te rellen. Wat zie jij niet wat wij wel zien?
Mij werd de toegang geweigerdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn geen lama;s
om dat zo ff uit je mouw te schudden heb je wel iets van grappig talent nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |