Ja goed hequote:
Hij vindt morgen met de flashmob al dat ie 3 minuten voor lul staat, laat staan ditquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Lolbroek Jeff zit weer ergens niet mee te doen. Die haat gezelligheid.
Vind het leuk dat iedereen beetje mee kan doen in het acteren. Het is best grappig.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:30 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vind dit wel leukrr dan de pubquiz want hier is Bern tenminste niet de hele tijd aan het woord
Ik heb dit nog nooit bij de lama's gezien wat is hier grappig aan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
tegen JW is gezegd dat het iedereen kan zijn
en tegen de anderen dat het iemand uit de loods moet zijn
Jeff zit er wel bij, hij zit bij de sporttoestellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Lolbroek Jeff zit weer ergens niet mee te doen. Die haat gezelligheid.
Ja dat bedoel ik. Die twee zitten altijd ergens weg van de groep chagrijnig te kijken als er iets georganiseerd wordt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jeff zit er wel bij, hij zit bij de sporttoestellen.
Isaac Hangt in het ei.
ze hebben wel zoietsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit bij de lama's gezien wat is hier grappig aan?
BINGOOOOOquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
Bern acteert alsof hij een spel leidt in een bejaardentehuis.
Vindt de Lama's helemaal nietsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben wel zoiets
dan gaan ze iemand na doen
echt overdreven
De bedoeling was dat ze een beetje zouden acteren, diegene nadoen, of zoals Bern en Wanda net hintten bij leila over de ovenschaal. Niet gewoon ja en nee vragen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit bij de lama's gezien wat is hier grappig aan?
Dat is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
Bern acteert alsof hij een spel leidt in een bejaardentehuis.
Mijn god, geniet van je avond, slecht humeur is niet erg hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Die twee zitten altijd ergens weg van de groep chagrijnig te kijken als er iets georganiseerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |