Kenzi zei iets van “wel scherp beeld op mobiel” waarschijnlijk hebben ze dat haar achter laten zien. Toen zei Sasha ik heb… en SLquote:
Heeft hij sowieso vaak vind ik ook bij avontuurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef pingu66 het volgende:
GJ begint een zelfde soort toontje als Bern te krijgen als hij iets moet uitleggen alsof hij voor een stel geestelijk beperkten staat
Benieuwd of hij zo ook praat bij zijn programma bij de regionale omroep van Emmenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Heeft hij sowieso vaak vind ik ook bij avontuur
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft een bommetje gedropt - 3 februari 2023.Ik kan er toch moeilijk naar kijken, merk ik. Twee pestkoppen (eigenlijk drie, want Kim laat het lachend gebeuren) die anderen willen vernederen. Wat een lol.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Hij kan wel meer zeggen 🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:43 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jeff vertelt weer dat hij de winnaar is maar niet kan winnen
Dat is nu verslaafden problematiek, dagelijks drinken en nu even niet , dat wordt nog wat vanavondquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan er toch moeilijk naar kijken, merk ik. Twee pestkoppen (eigenlijk drie, want Kim laat het lachend gebeuren) die anderen willen vernederen. Wat een lol.....
Dat geldt niet voor Isaac.....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat is nu verslaafden problematiek, dagelijks drinken en nu even niet , dat wordt nog wat vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |