Om het zelf te spelen lijkt me dan wel weer leukquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja van wat 15 jaar geleden(of was het langer)
erg goed
dan moet je wel over enige vorm van humor beschikkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om het zelf te spelen lijkt me dan wel weer leuk
Jammer dat je dit doet. Mijn commentaar gaat over de stream. Je zegt net zelf dat Isaac ook weg van de groep zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mijn god, geniet van je avond, slecht humeur is niet erg hoor.
Iedereen lacht daar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je wel over enige vorm van humor beschikken![]()
Owwquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je wel over enige vorm van humor beschikken![]()
Stel je niet aan en blijf gezelligquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Maar ik heb ook geen zin meer om afgezeken te worden op mijn commentaar. Veel plezier nog
Hij zei zelfs nog dat hij wandelend de loods uitgingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
Kenzi die de beste vriend was van Berend weet niet dat Rupie het over Berend heeft![]()
![]()
Kwartje viel best wel laatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
Kenzi die de beste vriend was van Berend weet niet dat Rupie het over Berend heeft![]()
![]()
Hier idem maar ik blijf.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Maar ik heb ook geen zin meer om afgezeken te worden op mijn commentaar. Veel plezier nog
ik snap ook niet dat ze martin zo grappig vondenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ze hadden zoe wel even improv regel een kunnen leren; ja en. Ze blijft maar nee zeggen
Hij heeft het over de streams over de deelnemers.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mijn god, geniet van je avond, slecht humeur is niet erg hoor.
Je mag gewoon je mening geven hoor. En afzeiken is niet nodig. Ieder zijn of haar mening.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Ik vond haar grappig en adrem....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:02 schreef pingu66 het volgende:
Met Mirthe wordt alles vaag en onduidelijk.
Ik ook niet maar vond ze eigenlijk allemaal slecht.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze martin zo grappig vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |