dan zou linds mimi savenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Lindsay DBK.
Jaq : misschien mag je iemand redden van nominatie?
SL
Nou ik ben al blij dat Woody Woodpecker dit jaar niet in die compilatie zit, daar werd ik pas gek van.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:52 schreef Ireth het volgende:
En weer diezelfde kutfilmpjes... pleur er dan voor mijn part maar weer Beyond big brother in...
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwam hem tegen op 'de andere site'. Had dit gemist.. 15 jan blijkbaar verteld dat hij vreemd is gegaanWat een lulverhaal van AngeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook?
Of iets van als je opnieuw zou mogen stemmen zou je dan weer jason nomineren?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan zou linds mimi saven
zou nog een twist zijn zo van: jij had met char gewonnen.. maar zij kreeg de pon. wie haal jij van de genomineerden eraf..
Wie van de genomineerden wil je ruilen/saven voor Robquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of iets van als je opnieuw zou mogen stemmen zou je dan weer jason nomineren?
Hé wat jammerquote:
Bart, Ruud,Sabine , Mona, Biancaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:52 schreef Ireth het volgende:
En weer diezelfde kutfilmpjes... pleur er dan voor mijn part maar weer Beyond big brother in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |