En ik hou van mijn liefje, die in april 4 of 5 maanden naar
Australie gaat
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:21 schreef DuchessX het volgende:
Geblokkeerd. Er moet gepraat worden maar ik weet niet hoe en kan nu niet praten.Verder gaat die negatieve drang maar niet weg uit mijn hoofd en nu die drang zo dichtbij is, is het niet eens eng meer.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:24 schreef DuchessX het volgende:[..]
Damn, had niet verwacht dat dit zo'n opluchting zou zijn. En bovendien heb ik sinds tijden weer contact met een vriendin die ik een tijdje geleden uit het oog ben verloren.
*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 09-02-2003 22:40]
En verder word ik altijd ongelukkig van gesprekken die over psychologie en mezelf gaan.
Kutqyroz. .
quote:ja als ik over mezelf praat is het alleen maar negatieve dingen, vooral nu ik me klote voel
Op zondag 9 februari 2003 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
en verder word ik altijd ongelukkig van gesprekken die over psychologie en mezelf gaan.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
zoals ik net ook al zei.ik voel me nu zo dat ik zo snel mogelijk dood wil
quote:Zal ik die mop vertellen dat ze niet gingen ?
Mijn vriendin heeft nu al bijna 4 maanden constante hoofdpijn en dan tot huilens aan toe. Ze kan niet naar school (probeert ze soms maar houd het nooit lang vol (paar uurtjes)). Geen tv kijken.. lezen gaat niet.. alleen liggen en slapen. Ze heeft al van alle soorten medicijnen gehad en niks helpt. Pijnstillers reageert ze ook totaal niet op. De huisarts weet het zelf ook niet meer. Ze heeft vorige week scan van voorholte gehad waarvan ze dinsdag uitslag krijgt. En daarna gaat ze nog naar de neuroloog.
Naja.. dat was het eigenlijk. Even beetje van me afgeschreven. Haal het denk ik morgenochtend weer weg ofzo.. zie nog wel.
Alleen nu heel ff niet
quote:Niets.
En nou godverdomme uit je nest.
Pak het leven aan.
quote:yup...
Op zondag 9 februari 2003 22:59 schreef Reintje het volgende:
Kut, overbodig, moe maar niet moe...
Alsof het beter is dat ik vannacht stiekem wegsluip, naar een andere wereld, waar ik mij eindelijk kan gaan voordoen als wie ik ben. Mezelf...
Maja, tis niet voor het eerst, ik overleef het wel weer. Gelukkig over 2 weken een weekje vakantie.
enorme negatieve gedachtes waren rond in mijn hoofd en ik kan ze niet uitspreken.
en het gaat maar rond en rond en rond en rond en rond en rond : ik word er gek van
het blijt maar malen en malen en rond draaien
de drang om mezelf pijn te doen is zo groot, mezelf straffen, ik knok en ik knok maar het monster is zo aanwezig! ik voel het in mijn lichaam en mijn hoofd word er door beheerst
mensen die het niet kennen snappen me niet dus kan ik het niet uitleggen ( die kennen het gevoel niet, de strijd niet, het gevecht niet, de verleiding niet, de angst niet) maar het gevecht is zo zwaar, zo moeilijk....
gaat 24 uur per dag door, verslappen is bijna toegeven en de verleiding is zo groot, ik ben zo moe, zo moe.....
Net 6 km. gelopen vanaf het station, lekker moe nu en zometeen lekker slapen. Voor de rest voel ik me wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |