Hoe gaan mensen om met bepaalde situaties. Uithoudingsvermogen en hoe ga je om met meerdere persoonlijkheden(mensen) in een loods. Dat is het spel. Veel tekort samengevat natuurlijk, maar daar komt het een beetje op neer.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap sowieso niks van dat hele programma
Ik vindt de communicatie tussen JW en Eunice leuker, dan die van Esther en JW.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die stem van Eunice trek ik echt niet meer
Het enige aantrekkelijke is die gigantische geldprijsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe gaan mensen om met bepaalde situaties. Uithoudingsvermogen en hoe ga je om met meerdere persoonlijkheden(mensen) in een loods. Dat is het spel. Veel tekort samengevat natuurlijk, maar daar komt het een beetje op neer.
Ik krijg meer de indruk, dat hij nu zichzelf weer is.quote:
100%! Hij heeft nu ook zeker weten meer rust in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg meer de indruk, dat hij nu zichzelf weer is.
Waarom doorgestoken kaart?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:56 schreef marky326 het volgende:
[..]
Haar vertrek was ook een grap. Ook doorgestoken kaart.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die ligt in de hangstoel te loeren
[ afbeelding ]
Sommigen wel, sommigen niet. Er zullen ook personen bijzitten, die zichzelf willen testen, maar ook personen bijzitten voor het geld. Isaac zit ervoor die poen. Erik zit daar meer voor ontwikkeling. Wanneer je de Erik vergelijkt in het begin en de Erik van nu, dan zie je dat hij persoonlijk gegroeid is. Isaac is nog steeds dezelfde Isaak en alleen maar met één zaak bezig en dat is geld winnen. Dit is maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het enige aantrekkelijke is die gigantische geldprijs
Denk dat ex-deelnemers stiekem blij zijn dat ze weg zijn
Dacht even aan de droompresentatie van GJ. Wilde GJ mede deelnemers niet ook financieel helpen mocht hij als winnaar uit de bus loods komen? Staat mij iets van bij dat hij zei dat mensen er met hem over konden komen praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Harry het volgende:
Stream 2
GJ en Bern praten over het doel voor de Prijzenpot.
Bern zegt, dat hij van de hoofdprijs een 20.000,- euro schuld van een vriend aan hem zou willen gunnen. Die jongen kan nu niet mee op vakantie, geen weekendje weg enz. Kan geen werk vinden e.d.
GJ: dat vind ik het meest slechte doel voor je prijs.
Bern: iemand anders geeft zijn geld uit aan iets anders, wat ik dan weer zonde vindt.
Babette: je gunt dus dat geld jezelf niet..... Hoe kan dat dan?
Bern: omdat ik om die jongen geef.
GJ vindt het maar niets.....
Absoluut. Dat zag je ook goed , toen hij geen manager meer was. Viel wat van hem af. Toen Isaac geen manager meer was, had hij moeite zijn gezag in te leveren. Verschillende persoonlijkheden. Dat maakt het boeiend.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:57 schreef marky326 het volgende:
[..]
100%! Hij heeft nu ook zeker weten meer rust in zijn hoofd.
Zo'n Janet of Erik zit er drie jaar als het moetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet. Er zullen ook personen bijzitten, die zichzelf willen testen, maar ook personen bijzitten voor het geld. Isaac zit ervoor die poen. Erik zit daar meer voor ontwikkeling. Wanneer je de Erik vergelijkt in het begin en de Erik van nu, dan zie je dat hij persoonlijk gegroeid is. Isaac is nog steeds dezelfde Isaak en alleen maar met één zaak bezig en dat is geld winnen. Dit is maar een voorbeeld.
Was het ook, maar was eigenlijk benieuwd naar de uitleg van de poster.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niks doorgestoken kaart
Gewoon een domme blackout
Die vermaken zich wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo'n Janet of Erik zit er drie jaar als het moet
Moet je niet eens mee/over in discussie willen gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was het ook, maar was eigenlijk benieuwd naar de uitleg van de poster.
tis allemaal niks...300%! ze moeten het gewoon niet doen, gewoon niet 400%quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rapper Janet! 300% beter dan Matin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |