Zulke mensen wil ik eigenlijk gewoon slaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:02 schreef Ijspegel99 het volgende:
Ze was toen 16, vond dat roken bij de rol hoorde. Had een poll op hyves gezet of ze wilden dat ze zou roken maar ze had facking veel vrienden op school dus iedereen stemde ja. Vond ze terungchill ze mocht in school roken en rookte toen pakje per dag
Zou er niet eens over peinzen als ik in een relatie zou zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, mijn man zou zich nooit voor een jaar vrijwillig laten opsluiten en ik ook niet. Wij kunnen echt wel zonder elkaar, weekje ofzo, maar een jaar? Never
Ik ook niet en begrijp de ex van ima ook helemaal dat ze het hierom heeft uitgemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou er niet eens over peinzen als ik in een relatie zou zitten
Ik dus ook niet. Maar mssn denkt de jongere generatie er anders over. Alhoewel Isaac het ook niets schijnt uit te maken, je hoort hem nooit over zijn vriendin. Zelfs haar naam nooit gehoord op stream.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou er niet eens over peinzen als ik in een relatie zou zitten
Dat blijkt wel duidelijk buiten nu. "We moeten het haar niet te makkelijk maken"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is niet echt boos, gewoon ff stoken om Kenzy op de kast te jagen
Met Isaac met zijn enge lach.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel duidelijk buiten nu. "We moeten het haar niet te makkelijk maken"
Gelukkig zitten er ook mensen met humorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:31 schreef R0T29 het volgende:
Zoe heeft ook door dat het toneel is van Jeff en vindt het leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |