Ik d3nk ook dat hij het verzwijgt! Jammerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als hij het mag vertellen denk ik niet eens dat hij dat doet..
🤣😅quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:58 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen zondag voor het eerst gegeten in Belgie. wat ben ik toch een wereldburger
Lekker op Rob zijn kussen leggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
Zal Jason de natte handdoek ophangen of in de wasmand pleuren
Jason probeerde tactisch te spel om te voorkomen dat er geld uit de zijn pot ging...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Het uitdelen van de PON tijdens het spel aan Chiara en Jolien zat haar ook hoog, en gaf de schuld daarin aan BB. Benieuwd of Jason nog mag vertellen dat hij uiteindelijk de keuze mocht maken
Maar de pon juist bij dezequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jason probeerde tactisch te spel om te voorkomen dat er geld uit de zijn pot ging...
Maar die redenatie zal voor veel bewoners verkeerd vallen
vraag me dan af of hij ze de pon heeft gegund voor of nadat hij gezien heeft dat chiara op de bank zei tegen lindsy : oh nee he stel jason komt terug dan moeten we hem weer opnieuw eruit werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Maar de pon juist bij deze
2 dames.. geeft wel weer mooie gespreksstof als blijkt dat het door Jason is toebedeeld..
heb je tekst in streamverslagen gebruiktquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:42 schreef Monique___ het volgende:
rob nu tegen chiara bij de bank: het zit hem helemaal niet lekker van gisteravond, grote smoel had hij (ali) en hij zei allemaal dingen die niet waar zijn, eerst grote bek geven en dan later toegeven dat hij een zeiknat washandje erin heeft gelegd maar dat zegt hij niet bij jullie in de kamer he!
maar we hebben het uitgepraat he, ik vind het gewoon smerig, het stinkt als de hel.
het is een handdoek die ligt er al minimaal 3 dagen in, maar weet je ik hou erover op dan ben ik straks de ouwe zeikerd. Ik heb hier in geen 4 weken iets bepaald, en ik heb respect voor jou nou dat weet ik wel dat hoef je niet 10 keer te zeggen. maar nogmaals we hebben het uitgepraat nu zijn me weer dingen duidelijk geworden en ik ben er klaar mee!
Precies daarom. Zo dubbel dus zou alle kanten op kunnen gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vraag me dan af of hij ze de pon heeft gegund voor of nadat hij gezien heeft dat chiara op de bank zei tegen lindsy : oh nee he stel jason komt terug dan moeten we hem weer opnieuw eruit werken.
In belgië is Honda Dax tegenwoordig hot .quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dus ik ben verbaasd dat ze hem die honda dax hebben gegeven
Hij mag van mij überhaupt die toko verlaten.. hij is meer dan andere bewust bezig met het spel.. bij iedereen en ieder moment van de dag!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:10 schreef Ireth het volgende:
Chayron duidelijk opgelucht dat ie niet genomineerd is, die loopt al 2 dagen te zingen.. (wat ie wat mij betreft mag laten)
In plaats van dat ie dan een coin in de wasmachine pleurt en ze wast, neuh hoor. Liever zeuren en zagen!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:11 schreef Ireth het volgende:
Die stapel handdoeken die Rob gisteren op de grond heeft gepleurd liggen er ook nog steeds
Terecht zou het hem zelf laten opruimenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:11 schreef Ireth het volgende:
Die stapel handdoeken die Rob gisteren op de grond heeft gepleurd liggen er ook nog steeds
En misschien ook eens een 90 graden wasje draaien ipv alle handdoeken op "fijne was"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
In plaats van dat ie dan een coin in de wasmachine pleurt en ze wast, neuh hoor. Liever zeuren en zagen!
En broodje martino is lekkerlang geleden wel! Misschien in de middagpauze ff naar de broodjesbar
Zijn redenering was vrij feitelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vraag me dan af of hij ze de pon heeft gegund voor of nadat hij gezien heeft dat chiara op de bank zei tegen lindsy : oh nee he stel jason komt terug dan moeten we hem weer opnieuw eruit werken.
Jaaaa!!! Dat irriteerde me ook echt bah.. kookwasje graag 🤮🤮quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En misschien ook eens een 90 graden wasje draaien ipv alle handdoeken op "fijne was"
ah oke,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb je tekst in streamverslagen gebruikt
ja waarom doen ze dat??quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En misschien ook eens een 90 graden wasje draaien ipv alle handdoeken op "fijne was"
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Absoluut nodig maar denk niet moppersmurf er mee akkoord gaat. Hij weet hoe hij de was moet doenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Jaaaa!!! Dat irriteerde me ook echt bah.. kookwasje graag 🤮🤮
Oh ja dat is wat ze gister lieten zien. wist al niet meer goed hoe het zat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zijn redenering was vrij feitelijk.
Hij had 10.000 en de PON over voor Chiara/Jolien en Ias & Chayron. Ze hadden alle 4 op hem gestemd, en die nominatie maakte hem niks uit, dus de enige beslissing was waar was de kans het kleinst dat ze op de 10.000 uit zouden komen.
Die koffiemachine heeft ook voor meer irritatie dan genot gezorgd. Waarom niet een senseo? Of gewoon een ouderwetse met filters. Veel minder gedoe!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:15 schreef bpi het volgende:
Macguyver Bart gaat het koffiemachine slopen. Tijd dat de FEBO een nieuwe besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |