Had ik ook, een rooie!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:23 schreef Jockari het volgende:
Rob reed 50 jaar geleden met een Puch (hij spreekt het uit als een "Poeg").
Reed die vast mee naar de camping. Weet je wel, zo een hele grote bungalow, weet je wel, met veel drank in de koelkast ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:24 schreef ledn81 het volgende:
Ias verteld over dat ie een brommer kreeg voor zijn 16e verjaardag...
Rob : "Ik weet nog dat ik een brommer kreeg.. 50 jaar geleden.. 50 jaar.... toktoktoktok"
Laat iemand anders nou eens wat vetellen
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:25 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoorde rob vandaag weer vertellen in 1 van zijn verhalen dat hij zo goed met de jongeren overeen komt.. wat ik me afvraag is hoe hij terug kijkt op de 'jongeren' in de groep. Hoe hij met deze groep om kan gaan.. of hij dan ook denkt: ik kan goed met ze omgaan..
En een dartbordquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Reed die vast mee naar de camping. Weet je wel, zo een hele grote bungalow, weet je wel, met veel drank in de koelkast ...
Liever een nominatiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat zou de FEBO voor Rob in the wall stoppen? Paar blikkies?
Ja daar zijn ze gistermiddag best een poos mee beziggeweest, het deeg voor de 23 iets dikker gemaakt zodat het niet uitliep.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
zie nu dat iedereen zo'n ding krijgt
Geen idee wanneer die jarig is, maar hoop dat ie dan toch al thuis isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |