abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207821411
Hoi.
Ik zit al een tijdje rond mij te kijken voor misschien een nieuwe mobiel, of gewoon de accu van mijn huidige vervangen :P
Ik heb nu al een paar jaar de Samsung A71, en hoewel ik er tevreden over ben heb ik een paar klachten.
- hij loopt vaak vast, zeker bij "drukke" websites
- apps die je niet kan verwijderen
- bepaalde tinten zwart vloeien na in het scherm bij het scrollen
- batterij is aan vervanging toe.

Wat ik belangrijk vind in een telefoon is
- grote accu,
- goeie camera's,
- uitbreidbaar geheugen,
- groot scherm,
- dat hij vele jaren mee kan ,
- dat hij niet gelijk in 3000 stukjes valt als je hem laat vallen :P Ik ben een onhandig persoon en die van mij hebben tot nu toe allemaal de treden van het (betonnen) trappenhuis van dichtbij bekeken, in de tuin in het zand laten vallen of zand erover gooien, erover rollen op de bank, op de grond laten vallen enzovoort :')

Het moet iig een verbetering zijn van die ik nu heb :P

Ik zat te kijken naar de telefoons van Xiaomi maar het is het allemaal net niet. Mijn budget is ongeveer 500 euro maar wil ook wel een tijdje sparen voor iets beters.
Deze leek mij ook wel gaaf, vooral die accu en de camera erop, maar zou het wat zijn, nog nooit van het merk gehoord maar ik ben ook wel een beetje samsung moe :P
https://www.bol.com/nl/nl(...)FlQ.2.3.ProductImage

Iemand tips voor een goeie foon? Door de bomen kan je het bos niet meer zien, er is zoveel keus tegenwoordig.

[ Bericht 1% gewijzigd door summer2bird op 02-02-2023 16:23:52 ]
Twiddel
pi_207832083
iemand die nog tips heeft? :P
Twiddel
pi_207838031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:36 schreef summer2bird het volgende:
iemand die nog tips heeft? :P
Nokia 3310.
Wel kleine scherm maar oersterk.
Gaat uren mee (zelfs weken )
Goeie zelfverdediging wapen door in een handtasje te doen.
Auto kan er overheen rijden.

Zo iets voor je.?
pi_207838068
https://www.androidplanet(...)o-g72-officieel/?amp

Bezit nu de ouwe g30 die netjes geupdate word elke 3 maanden met security update.
Wel 1x android update maar goed word wel met de laatse geleverd
pi_207874788
Iets bijleggen of wachten op een aanbieding en dan de Pixel 7 of de Pixel 6a wanneer dat geschikter is voor je budget.

Uitbreidbaar geheugen krijg je bijna nergens meer, dus die valt wel af.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207965795
Ik denk dat ik even wacht tot er meer reviews (voornamelijk van tweakers ook) binnen zijn en als die goed zijn dan ga ik denk ik voor de Doogee V30.

Ik bedoel, deze specs voor een telefoon tegenwoordig:
quote:
Support ESIM
· Dimensity 900 / Octa Core / 2.4GHz / 6nm
· 6.58" FHD+ 120hz IPS Waterdrop screen
· AI Triple camera (108MP+20MP+16MP )
· SONY® IMX350 20MP Night vision camera
· 10800mAh Large battery / Support 66W fast charging
· Dual speakers
· SONY® 32MP Front Camera
· 8GB RAM (8GB+Up to 7GB Extended RAM)+256GB ROM / UFS3.1
· IP68 / IP69K / MIL-STD-810H
· Side Fingerprint Recognition
· NFC Supports Google Pay
· Corning Gorilla Glass
· Android 12.0
Ik ben alleen een beetje terughoudend omdat ik het merk niet ken en hij ook via aliexpress te bestellen is, maar aan de andere kant is niet alles wat uit China komt troep :P

Met alle grote merken loop ik toch steeds tegen dat je of geen uitbreidbaar geheugen of crappy battery of crappy camera of dit of dat niet krijgt, en deze telefoon heeft alles wat ik wil.

Of ik moet nog iets over het hoofd zien hier, maar ik zie het niet :P
Twiddel
pi_207976520
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat ik even wacht tot er meer reviews (voornamelijk van tweakers ook) binnen zijn en als die goed zijn dan ga ik denk ik voor de Doogee V30.

Ik bedoel, deze specs voor een telefoon tegenwoordig:
[..]
Ik ben alleen een beetje terughoudend omdat ik het merk niet ken en hij ook via aliexpress te bestellen is, maar aan de andere kant is niet alles wat uit China komt troep :P

Met alle grote merken loop ik toch steeds tegen dat je of geen uitbreidbaar geheugen of crappy battery of crappy camera of dit of dat niet krijgt, en deze telefoon heeft alles wat ik wil.

Of ik moet nog iets over het hoofd zien hier, maar ik zie het niet :P
Denk niet dat er een review voor Dogee op Tweakers komt. Hooguit een gebruikersreview. Ik zou dat typische China merk in ieder geval wel links laten liggen. Met de specs is weinig mis, maar de software van dat soort merken is meestal ergerlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207978312
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat ik even wacht tot er meer reviews (voornamelijk van tweakers ook) binnen zijn en als die goed zijn dan ga ik denk ik voor de Doogee V30.

Ik bedoel, deze specs voor een telefoon tegenwoordig:
[..]
Ik ben alleen een beetje terughoudend omdat ik het merk niet ken en hij ook via aliexpress te bestellen is, maar aan de andere kant is niet alles wat uit China komt troep :P

Met alle grote merken loop ik toch steeds tegen dat je of geen uitbreidbaar geheugen of crappy battery of crappy camera of dit of dat niet krijgt, en deze telefoon heeft alles wat ik wil.

Of ik moet nog iets over het hoofd zien hier, maar ik zie het niet :P
Chinese troep.
Sorry het is maar de vraag voor ondersteuning.
Daarnaast de garantie is aan de deur.
En losse onderdelen als je scherm kapot is.
Dan bestellen bij Ali met de kans dat je een baksteen krijgt met een foto van de telefoon er op geplakt.

https://nl.hardware.info/(...)nes-uit-vanaf-e11999


Kijk gewoon naar de link .
Goede telefoons met stock Android er op.
Met zo goed als de zelfde specs .


Deze staat er niet bij
De g32 (g33 is nog niet uit)


https://www.motorola.com/nl/smartphones-moto-g-32/p

Eigenlijk de best tussen de spul.
pi_207994305
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:15 schreef dimmak het volgende:

[..]
Denk niet dat er een review voor Dogee op Tweakers komt. Hooguit een gebruikersreview. Ik zou dat typische China merk in ieder geval wel links laten liggen. Met de specs is weinig mis, maar de software van dat soort merken is meestal ergerlijk.
Ik heb toevallig een Dogee, het enige vreemde is de zaklamp die in een outside tools mapje zit, voor de rest werkt het goed. Krijg regelmatig updates. Stevige telefoon met lange accuduur.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:01:37 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207994391
Aardig tevreden met Pixel6a :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207994932
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:15 schreef dimmak het volgende:

[..]
Denk niet dat er een review voor Dogee op Tweakers komt. Hooguit een gebruikersreview. Ik zou dat typische China merk in ieder geval wel links laten liggen. Met de specs is weinig mis, maar de software van dat soort merken is meestal ergerlijk.
Je kan een Dogee ook via Amazon kopen.
pi_207995031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:54 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik heb toevallig een Dogee, het enige vreemde is de zaklamp die in een outside tools mapje zit, voor de rest werkt het goed. Krijg regelmatig updates. Stevige telefoon met lange accuduur.
Fijn dat je er goed mee werkt. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef Managarm het volgende:

[..]
Je kan een Dogee ook via Amazon kopen.
Dan moet het wel goed zijn 8)7
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207995279
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:53 schreef dimmak het volgende:

[..]
Fijn dat je er goed mee werkt. ^O^
[..]
Dan moet het wel goed zijn 8)7
Gewoon keihard de verkeerde gequote, maar browser liep vast tijdens wijzigen... Windows previews zijn soms ruk...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')