🤣🤣quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:42 schreef Donna1000 het volgende:
De trui die chiara aan heeft met de hartjes, zag ik net op de markt hangen. Toch raar als je een trui ziet hangen en meteen aan BB denkt, alsof er verder niks bestaat momenteel
Het is weer top😮💨quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jac in dr bed??
ping plong in de eethoek; geen idee wie
woonkamer bank hangen
Lott/Rob/Jolien
Badkamer.. Angelo scheert Lindsey dr coupe
Het is net als net een huisdier, je raakt toch een beetje gehecht aan de bewonersquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:42 schreef Donna1000 het volgende:
De trui die chiara aan heeft met de hartjes, zag ik net op de markt hangen. Toch raar als je een trui ziet hangen en meteen aan BB denkt, alsof er verder niks bestaat momenteel
klopt jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is net als net mee huisdier, je raakt toch een beetje gehecht aan de bewoners
Klap op klap op klapquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:49 schreef Kinga het volgende:
3 maal scheepsrecht, dus hij zal nu wel wieberen. En nog een ego knakje krijgen als ze smorgens het vliegtuigje zien.
ik erger me echt kapot aan die ouwequote:Op donderdag 2 februari 2023 16:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Rob : denk dat die lange eruit gaat
Wij zijn klaar met blikkie Robquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:50 schreef Schakeltopia het volgende:
rob is echt nu alweer klaar met jason hahaha
die man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |