Het is toch ook vreemd dat bijvoorbeeld rob, sjaakelien of ali buiten schot blijven als ze het moeilijk vinden om danny en MA te nominerenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
pff hij is zo vol van zichzelf, lijkt het.
Hij zou naar zichzelf hebben gekeken en naar zijn gevoel geluisterd hebben, zegt chi: maar dat heb ik .. nee dat denk ik niet zegt dada
dada zegt: heet mijn naam 0 keer in je hoofd gezeten
zegt chi: jazeker heet het wel in mijn hoofd gezeten
chi: jolien heeft al vrij snel gezegd danny omdat ik vrij weinig met hem heb
we moesten alle drie overheen komen en bij jou hadden we alle drie zoiets van tja als het dan moet dan danny.
we hebben een afspraak gemaakt , zegt chi dat we niet (denk meer vertellen).
jolien komt dit toch niet te weten, kan me niet voorstellen dat dada dit doorgaat kleppen tegen jolien zometeenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zo zonde
want nu moet jolien zo weer huilen..
ja hij blaakt wel van zelfvertrouwenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:04 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha heerlijk hoe die danny vol van zichzelf is
quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Wel mooi dat Danny zo in zichzelf blijft geloven, ookal wordt hij keer op keer genomineerd.....zou hij dat van zijn ex geleerd hebben?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Spel Danny is genomineerd
Als ik Danny de persoon moest nomineren zou ik kotsen van mijzelf
ja wat dat betreft vind ik het mooi hoe mimi het opvat en ermee omgaat!quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny neemt het ook te persoonlijk
Danny gaat breken!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Je bent gewoon een gevaar - Chiara
ja maar denk wel dat het klopt wat chi verteld.. dat ze echt tactisch gekozen hebben..quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is toch ook vreemd dat bijvoorbeeld rob, sjaakelien of ali buiten schot blijven als ze het moeilijk vinden om danny en MA te nomineren
Dat gelul over tactisch stemmen wordt te vaak gebruikt, zou verboden moeten worden tenzij je het kan uitleggenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar denk wel dat het klopt wat chi verteld.. dat ze echt tactisch gekozen hebben..
en die 2 hebben hun poot stijf gehouden.. cha moest water bij de wijn doen.. is al meerdere keren gezegd..
jolien en chi wilden per se danny of chay erop hebben
de rest is geen gevaar voor hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |