Hatespeech en real time doxing. Geen leuke dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:12 schreef Tijn het volgende:
Ja ja, free speech. Behalve natuurlijk als Elon wordt uitgejoeld op een podium of iemand z'n privévliegtuig volgt.
Een filmpje waarin mensen Elon uitlachen is hatespeech, ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hatespeech en real time doxing. Geen leuke dingen natuurlijk.
Het vrije woord heeft grenzen @Tijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een filmpje waarin mensen Elon uitlachen is hatespeech, ja?
Maar sowieso, je kunt niet 10+ journalisten bannen en claimen voor het vrije woord te zijn.
Grenzen opzoeken en voornamelijk publiekelijk testen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elon lult gewoon weer eens uit z'n nek. Zoals altijd.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hatespeech en real time doxing. Geen leuke dingen natuurlijk.
Zo kun je alle kritiek wel wegwuiven. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken en voornamelijk publiekelijk testen.
[ twitter ]
Waarom stel je deze 30 vragen (zonder enkele zin met een punt) allemaal aan mij?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:43 schreef YStec het volgende:
[..].
Welke hatespeech? Richting Musk, die een free speech absolutist is en dus alles volgens zichzelf had moeten kunnen handlen? Of gaat dit om hoe hij werd ontvangen door het publiek van Chappelle?
En real time doxing? Waar de fuck heb je het over? De bot die zijn vliegverkeer in de gaten houdt (publieke data toont)? De bot die hij niet zou bannen, omdat hij voor free speech was? Of bedoel je de zogenaamde aanval op hem, waar hij geen aangifte van heeft gedaan? Of dat de aanval op een benzinestation 40 kilometer verwijderd van LAX heeft plaatsgevonden en weinig te maken heeft met de bot?
quote:
Het wordt pas echt leuk als de blauwe vinkjes wereldwijd op de schop gaan en alle "celebs" Twitter blue moeten aanschaffen om hun narcistische online persona in stand te houdenquote:
Ik heb er een account, maar vind de interface niet prettig, was zelf bezig met Nostr, Mastadon is een beetje voor boomers.quote:
Ik heb Elon wel eens zien zeggen dat hij niet bang is om iets te proberen en te falen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken en voornamelijk publiekelijk testen.
[ twitter ]
Misschien is dit iets voor je:quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er een account, maar vind de interface niet prettig, was zelf bezig met Nostr, Mastadon is een beetje voor boomers.
Wat een gelulquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er een account, maar vind de interface niet prettig, was zelf bezig met Nostr, Mastadon is een beetje voor boomers.
Dat weet ik ook wel, maar Mastadon heeft sowieso gewoon nog heel veel beperkingen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat een gelul
Er zijn veel verschillende interfaces beschikbaar en anders kun je ook je eigen interface bouwen, mastOdon heeft namelijk itt twitter gewoon een complete openbare en gratis api.
Zoals?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar Mastadon heeft sowieso gewoon nog heel veel beperkingen.
De voor en nadelen van decentraliseerde servers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zoals?
Nostr daarentegen is al helemaal uitontwikkeld en klaar voor het grote publiek natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |