Is die groep nog vooruit?quote:Op zondag 25 juni 2023 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Cavagna gelost in Frankrijk. Julian zit nu geïsoleerd.
Ja, maar er is wel 40 tellen afgereden en Le Gac is zojuist gelost.quote:
En hun sprintster bij Kopecky in het wiel zat ingeslotenquote:Op zondag 25 juni 2023 13:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Alpecin gaat Kopecky een geweldige lead oud geven
Wat de rest deed valt niet onder de categorie sprinten.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed plan om Kopecky op kop te dwingen maar dan moet je niet wachten tot 50m met je sprint.
Bizar dat er niemand over haar heen komt en er alleen gewacht wordtquote:Op zondag 25 juni 2023 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed plan om Kopecky op kop te dwingen maar dan moet je niet wachten tot 50m met je sprint.
Ik vrees dat als ze zelf niet was aangegaan ze gewoon op dit tempo over de finish waren gereden met Kopecky vooraanquote:Op zondag 25 juni 2023 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat de rest deed valt niet onder de categorie sprinten.
Majerus ook.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vollering, Reusser, Kopecky, Wiebes met een truitje voor de Tour.
Vas weet ik niet zeker of ze meedoet (Giro wel dacht ik).
Lampaert en de BV Vermeersch zijn gezellig aan het meedraaien met Van Aert?quote:2'00"
Bij Jumbo-Visma menen ze te weten dat de groep met Van Aert al twee minuten gesprokkeld heeft. Het is nog heel ver tot de finish, maar dat zou een serieus gat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |