abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8375429
Zucht, ik ben nu al anderhalf jaar verliefd op een meisje, maar ze zag nooit ech wat in mij, ben wel 1 keer met haar uitgeweest, daarna verliefd op haar geworden, en gebleven. Verder zijn we gewoon goede vrienden. Ik had de hoop eigelijk al opgegeven, en na een avond stappen met een groep, bleek dat ze een leuke vriendin had, maar die had al een vriend. De volgende dag was die vriendin jarig, en ik mocht ook komen, jeuj. Smorgens keek ik echter in mijn mailbox, en daar stond dat ze me de vorige avond leuk was gaan vinden, terwijl ze dit eigelijk niet wilde omdat ze een vriend had.

Ok, op die verjaardag is ze dus heeltijd bij mij gaan zitten, en m'n hand stiekem vast pakken enzo, maar meer nie. Vriend was al vet chaggi. Maar 3 weken terug vrijdag, zou ik naar die vriendin toegaan, gewoon om even goed te praten... nja, ik was me er toen al van bewust dat ik voor het meisje koos waar ik al een half jaar van hou, en wou haar dit zeggen. Toch hebben we die avond gezoend, ik know, stom van me, had eigelijk mijn kop moeten wegdraaien, maargoed. Ik ben toen meteen naar dat andere meisje heengegaan, heb haar het hele verhaal verteld, en ze begreep me wel aardig.. (ook met haar gezoend toen)
Ze zei toen dat ze van me hield, en was dolgelukkig dat m'n wens was uitgekomen na een half jaar. Maar de volgende dag deed ze in 1 keer vet onaardig tegen me, dat ze me niet meer kon vertrouwen, en ze was gewoon heel boos. ik baalde daar echt van, heel vaak gebeld en gezegd dak van haar hou, en niet van haar vriendin, het mocht niet baten.

Uiteindelijk ben ik vanmiddag naar haar toegegaan, en heb een doos merci meegenomen. Ze had totaal niet verwacht dat ik kwam, maar ze vond het wel heel leuk. Ik heb haar toen ook alles uitgelegd, hoeveel ze voor me betekend, enz. Toen kreeg ik een sms van haar vriendin dat ze het uit heeft gemaakt met haar vriend, en dat was ook wel beter zo. Zij wou dus graag naar haar heen, en ik ben toen maar gegaan. Ik heb haar gevraagd hoe ze nu over me dacht, en ze zei dat ze me echt heel leuk vond, maar ze wou geen verkering door wat er gebeurd was. Ik vroeg of het ooit nog wat kon worden tussen ons, en ze zei toen misschien, heel misschien. Kortom, was ik maar nooit wezen stappen die avond, ik wordt nu echt ramgek van mezelf, ik had nu verkering met haar kunnen hebben, gelukkig kunnen worden met haar.... maar nu....
ZUCHT alles komt door mij.

pi_8375495
Ofwel kop omhoog en morgen een nieuwe dag, ofwel een potje Russische roulette
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8375506
Het leven zit niet altijd mee
  Moderator zondag 9 februari 2003 @ 21:59:25 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8375532
als de topictitel een vraag was is het antwoord dus JA!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 9 februari 2003 @ 22:04:48 #5
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8375697
Kortom je hebt met twee meisjes gezoend, een doos chocolade gekregen en je hebt nog een kans om met het ene meisje nog wat beginnen. mmmm het kan nog altijd kutter geloof ik
fluff for life
pi_8375746
quote:
en ze begreep me wel aardig.. (ook met haar gezoend toen)
Klinkt als een beetje een ehm.. BrEeZaHHH relatie...
Give it up, wordt nooit iets..!
  zondag 9 februari 2003 @ 22:06:36 #7
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_8375754
Er zwemmen meer vissen in de zee, Kop op morgen weer een nieuwe dag --> Sterkte

Thinks positive thoughts...............

-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_8375895
quote:
Toch hebben we die avond gezoend, ik know, stom van me, had eigelijk mijn kop moeten wegdraaien, maargoed. Ik ben toen meteen naar dat andere meisje heengegaan, heb haar het hele verhaal verteld, en ze begreep me wel aardig.. (ook met haar gezoend toen)
Ligt het aan mij of is dit nou 2x heel erg niet logisch? Ik lees het verhaal nog een keer door
pi_8375971
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:12 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of is dit nou 2x heel erg niet logisch? Ik lees het verhaal nog een keer door

Ja he, vind jij het ook al een kansloos verhaal ?
pi_8375981
StonedKing: volgens mij ben je te stoned!
pi_8377166
achjaa, door je kut te voelen zijn de momenten dat je je goed voelt extra goed
pi_8377453
Je kan je niet goed voelen als je je nooit kut voelt
...of zoiets...
All good things must come to an end...
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2003 @ 00:02:18 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8378838
Er zit iig een eigen-schuld-dikke-bult kant aan dit verhaal.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8382633
BrEeZaH idd
Lambo of Rekt
pi_8382659
Soms kan het leven gewoon intens verrot zijn
Vakantiegevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')