abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207806560
Wat heeft Janet tegen Wendy dan?
pi_207806564
stream 2, Esther in gesprek met Janet

Esther: "Ik stond in de badkamer en ik hoorde Kim schreeuwen en stampen, nou dan ben ik slechthorend dus dan ging dat echt wel hard. Ik heb toen gezegd dat als je ruzie hebt probeer je je een beetje te gedragen en doe niet zoals Kim W, want dat siert je niet. Nou ze vond niet dat ze te keer ging. Maar ik zei Sasha lag al te slapen en toen kreeg ik daar een grote bek voor terug".
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_207806579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:02 schreef Clasientje het volgende:
Wat heeft Janet tegen Wendy dan?
Ik heb het niet meegekregen, ik weet wel dat Wendy soms een beetje bot kan zijn in haar uitspraken... maar dat heeft Janet zelf ook dus...
Gewoon omdat het kan!
pi_207806590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:03 schreef KinKiJan het volgende:

Esther: "Ik stond in de badkamer en ik hoorde Kim schreeuwen en stampen, nou dan ben ik slechthorend dus dan ging dat echt wel hard. Ik heb toen gezegd dat als je ruzie hebt probeer je je een beetje te gedragen en doe niet zoals Kim W, want dat siert je niet. Nou ze vond niet dat ze te keer ging. Maar ik zei Sasha lag al te slapen en toen kreeg ik daar een grote bek voor terug".
Heftig...!
Gewoon omdat het kan!
pi_207806597
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:03 schreef KinKiJan het volgende:

KimD werd niet voor niks buiten beeld gehouden
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_207806601
'Als het teveel wordt of zij niet meer uit haar woorden komt dan gaat ze lopen schreeuwen, schoppen en slaan' aldus Jeff
pi_207806604
Wendy besprong laatst JW. Zat bij hem op schoot. Dus Esther wil nu van Wendy af.
pi_207806609
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:04 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik heb het niet meegekregen, ik weet wel dat Wendy soms een beetje bot kan zijn in haar uitspraken... maar dat heeft Janet zelf ook dus...
Dat botst dan even.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_207806611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:05 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Heftig...!
Ze noemt voorbeelden van (kleine) aanvaringen die ze met mensen gehad heeft en noemde dat als een van de voorbeelden. Ik viel in toen ze het net over Wendy had gehad, dus weet niet wat daar gebeurde, iets met irritatie over een ei ( :') ). Ook GJ is blijkbaar onderwerp geweest. Ze wil van Janet weten hoe zij met zulke dingen omgaat.

Janet: "Heb je hem daar wel eens over gesproken? De confrontatie mee aangegaan?"
Esther: "Nee, dat moet je nooit doen met een blauwe man"
pi_207806613
Waarschijnlijk een rode kaart die we niet hebben mogen zien -O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207806623
Heeft Esther ook woorden gehad met Wendy want er is ineens het een en ander bekoeld..
Gewoon omdat het kan!
pi_207806635
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:08 schreef Judiwi het volgende:
Wendy besprong laatst JW. Zat bij hem op schoot. Dus Esther wil nu van Wendy af.
Babs zei dat JW met haar alles mocht doen zodra ze uit het programma liggen omdat er dan dus geen camera's meekijken :D
pi_207806642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Esther ook woorden gehad met Wendy want er is ineens het een en ander bekoeld..
Esther kan vaak heel vreemd reageren.Wendy had de podcast geluisterd en gaf Esther een compliment waar Esther heel defensief ging doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_207806646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze noemt voorbeelden van (kleine) aanvaringen die ze met mensen gehad heeft en noemde dat als een van de voorbeelden. Ik viel in toen ze het net over Wendy had gehad, dus weet niet wat daar gebeurde, iets met irritatie over een ei ( :') ). Ook GJ is blijkbaar onderwerp geweest. Ze wil van Janet weten hoe zij met zulke dingen omgaat.

Janet: "Heb je hem daar wel eens over gesproken? De confrontatie mee aangegaan?"
Esther: "Nee, dat moet je nooit doen met een blauwe man"
Ja ze had het net over Wendy... heb ik helemaal niet gemerkt dat die 2 ellende hebben met elkaar.
Gewoon omdat het kan!
pi_207806652
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef engine het volgende:
Zeker niet de eerste keer
Maar ook niet de laatste keer
pi_207806667
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef engine het volgende:
Hoe dan? Een :R is vertrekken
if it's meant to be, it will be
pi_207806668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Esther kan vaak heel vreemd reageren.Wendy had de podcast geluisterd en gaf Esther een compliment waar Esther heel defensief ging doen.
Ja Esther is een moeilijk mens... maar ik vraag me dan af of ze dat dan verkeerd verstaat...
Gewoon omdat het kan!
pi_207806673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ja bij wijze..
Gewoon omdat het kan!
pi_207806675
quote:
[..]
Een gele kaart of wangedrag
Noem het hoe je het noemen wil
pi_207806682

Van het ene 'ei-drama' naar het andere .. :X
pi_207806687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:15 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Een gele kaart of wangedrag
Noem het hoe je het noemen wil
Wat ik heb gelezen komt het door KimD haar kuur.
pi_207806692
Het is weer dik aan tussen Wanda en Jappie van die afstand nemen merk je niks meer... :+
Gewoon omdat het kan!
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:18:27 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_207806694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:18 schreef Frummelie het volgende:
Het is weer dik aan tussen Wanda en Jappie van die afstand nemen merk je niks meer... :+
Duurde 2 dagen.
pi_207806701
quote:

[..]
Als je het niet laat zien hoef je natuurlijk ook geen kaart uit te delen. Maar ik trap er niet meer in. Camera's wegdraaien betekent voor mij dat er iemand te ver aan het gaan is.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207806710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat ik heb gelezen komt het door KimD haar kuur.
Ja nadat Jeff weer lekker denigrerend bezig was geweest... toen ging ze uit haar pannetje.
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')