Ik heb het niet meegekregen, ik weet wel dat Wendy soms een beetje bot kan zijn in haar uitspraken... maar dat heeft Janet zelf ook dus...quote:
Heftig...!quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
stream 2, Esther in gesprek met Janet
Esther: "Ik stond in de badkamer en ik hoorde Kim schreeuwen en stampen, nou dan ben ik slechthorend dus dan ging dat echt wel hard. Ik heb toen gezegd dat als je ruzie hebt probeer je je een beetje te gedragen en doe niet zoals Kim W, want dat siert je niet. Nou ze vond niet dat ze te keer ging. Maar ik zei Sasha lag al te slapen en toen kreeg ik daar een grote bek voor terug".
KimD werd niet voor niks buiten beeld gehoudenquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
stream 2, Esther in gesprek met Janet
Esther: "Ik stond in de badkamer en ik hoorde Kim schreeuwen en stampen, nou dan ben ik slechthorend dus dan ging dat echt wel hard. Ik heb toen gezegd dat als je ruzie hebt probeer je je een beetje te gedragen en doe niet zoals Kim W, want dat siert je niet. Nou ze vond niet dat ze te keer ging. Maar ik zei Sasha lag al te slapen en toen kreeg ik daar een grote bek voor terug".
Dat botst dan even.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, ik weet wel dat Wendy soms een beetje bot kan zijn in haar uitspraken... maar dat heeft Janet zelf ook dus...
Ze noemt voorbeelden van (kleine) aanvaringen die ze met mensen gehad heeft en noemde dat als een van de voorbeelden. Ik viel in toen ze het net over Wendy had gehad, dus weet niet wat daar gebeurde, iets met irritatie over een ei (quote:
Babs zei dat JW met haar alles mocht doen zodra ze uit het programma liggen omdat er dan dus geen camera's meekijkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:08 schreef Judiwi het volgende:
Wendy besprong laatst JW. Zat bij hem op schoot. Dus Esther wil nu van Wendy af.
Esther kan vaak heel vreemd reageren.Wendy had de podcast geluisterd en gaf Esther een compliment waar Esther heel defensief ging doen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Esther ook woorden gehad met Wendy want er is ineens het een en ander bekoeld..
Ja ze had het net over Wendy... heb ik helemaal niet gemerkt dat die 2 ellende hebben met elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze noemt voorbeelden van (kleine) aanvaringen die ze met mensen gehad heeft en noemde dat als een van de voorbeelden. Ik viel in toen ze het net over Wendy had gehad, dus weet niet wat daar gebeurde, iets met irritatie over een ei (). Ook GJ is blijkbaar onderwerp geweest. Ze wil van Janet weten hoe zij met zulke dingen omgaat.
Janet: "Heb je hem daar wel eens over gesproken? De confrontatie mee aangegaan?"
Esther: "Nee, dat moet je nooit doen met een blauwe man"
Zeker niet de eerste keerquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef engine het volgende:
Waarschijnlijk een rode kaart die we niet hebben mogen zien
Hoe dan? Eenquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef engine het volgende:
Waarschijnlijk een rode kaart die we niet hebben mogen zien
Ja Esther is een moeilijk mens... maar ik vraag me dan af of ze dat dan verkeerd verstaat...quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther kan vaak heel vreemd reageren.Wendy had de podcast geluisterd en gaf Esther een compliment waar Esther heel defensief ging doen.
Een gele kaart of wangedragquote:
Wat ik heb gelezen komt het door KimD haar kuur.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een gele kaart of wangedrag
Noem het hoe je het noemen wil
Duurde 2 dagen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:18 schreef Frummelie het volgende:
Het is weer dik aan tussen Wanda en Jappie van die afstand nemen merk je niks meer...
Als je het niet laat zien hoef je natuurlijk ook geen kaart uit te delen. Maar ik trap er niet meer in. Camera's wegdraaien betekent voor mij dat er iemand te ver aan het gaan is.quote:
Ja nadat Jeff weer lekker denigrerend bezig was geweest... toen ging ze uit haar pannetje.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen komt het door KimD haar kuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |