Op bed toch?quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kenzy heeft er helemaal geen tijd ingestoken
Benieuwd of ze dat nu nog gaat doen. Misschien gaat ze ons wel verrassen. Hopelijk geen peuken deze maandquote:
Heb je gezien wat hij heeft gestemd dan ?quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:25 schreef Clasientje het volgende:
Wat een naaistreek van Jeffrey naar Jan-Willem toe ik dacht dat hij zijn maatje was🙄
Maar hoe weten we dat Jeff op kenzy heeft gestemd?quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:25 schreef Clasientje het volgende:
Wat een naaistreek van Jeffrey naar Jan-Willem toe ik dacht dat hij zijn maatje was🙄
en die heeft een flinkquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Kenzy straks ook in haar blote pens op kantoor gaan zitten?
hoezo naaistreek? het was 11-11 dus als niemand switcht dan verandert er nooit iets..quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:25 schreef Clasientje het volgende:
Wat hij zegt en wat hij doet, hij houdt er van het spel te spelen. Dus we weten het niet zekerquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je gezien wat hij heeft gestemd dan ?
Preciesquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat hij zegt en wat hij doet, hij houdt er van het spel te spelen. Dus we weten het niet zeker
Dat weet je als Jeff het tegen JW zegtquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat Jeff op kenzy heeft gestemd?
Jeff wilde het Marciano niet aan doen, daarom geswitcht. Die Jeff, man van zijn woord. Lulletje rozenwater is hetquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
en die heeft een flink
[..]
hoezo naaistreek? het was 11-11 dus als niemand switcht dan verandert er nooit iets..
Zegt hij tegen icequote:Op woensdag 1 februari 2023 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff wilde het Marciano niet aan doen, daarom geswitcht. Die Jeff, man van zijn woord. Lulletje rozenwater is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |