Je krijgt alleen een melding als je niet in dat topic zit. @-Shii- had zoals altijd weer eens gelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:42 schreef sly-nl het volgende:
Ja, inderdaad. Kreeg die van Devzero en Marcus en van jou. Mmm, ik ben nu wel verward.
Oh, het zou eens niet zo zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Fok heeft ook ruzie met de servers las ik al. Maar daar wordt aan gewerkt.
Oh, het zou eens niet zo zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een melding als je niet in dat topic zit. @:-shii- had zoals altijd weer eens gelijk.
[..]
Fok heeft ook ruzie met de servers las ik al. Maar daar wordt aan gewerkt.
T wordt ook steeds moeilijker natuurlijk voor die kleine winkels, zeker met de keihard stijgende kosten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn dat ze er nog zitten. Ik vind het wel jammer dat in Nederland de ene na de andere stopt. Bakker, groenteboer, slager... het bestaat bijna niet meer.
Ach, het hoort erbijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar opvallend veel banketbakkertjes. Blijft vreemd. Dacht altijd aan witwassen
Even veranderd met wat geschiedenis van de bakkers in mijn geboorteplaats.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:48 schreef devzero het volgende:
Nu nog een foto van een lekker gebakje in de OP
Whaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:52 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb vandaag zo eentje gekoch tweedehandsy:
[ afbeelding ]
En ga er dit van maken (met hulp van een vriendin wiens werk het is):
[ afbeelding ]
Maar zag ook mooie van stof ipv leer, dus nog even nadenken wat het wordt.
Een van stof en een van leer, hier leg ik mijn rolkussen neerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:52 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb vandaag zo eentje gekoch tweedehandsy:
[ afbeelding ]
En ga er dit van maken (met hulp van een vriendin wiens werk het is):
[ afbeelding ]
Maar zag ook mooie van stof ipv leer, dus nog even nadenken wat het wordt.
Nicequote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Een van stof en een van leer, hier leg ik mijn rolkussen neer
* SBE moet zeker weer aandraven met de massageolie.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Een van stof en een van leer, hier leg ik mijn rolkussen neer
Nee, geile beer, 1 keer die Brazilian wax was wel genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE moet zeker weer aandraven met de massageolie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, geile beer, 1 keer die Brazilian wax was wel genoeg
Het is badeend.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, geile beer, 1 keer die Brazilian wax was wel genoeg
Lach je mij uit?quote:
Nou OK, omdat jij het zegt.quote:
Ik was het woordje niet vergeten sorryquote:Op woensdag 1 februari 2023 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou OK, omdat jij het zegt.
Ach, je hebt ons iig niet verlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was het woordje niet vergeten sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |