Goedkope trouw kaartquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Tim en Jip lijken me wel een goede match.
Gelukkig kan Jip hierom lachen als ze meeleestquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
Jip, geil wijf om met het hele koor overheen te gaan.
Was een beetje raar wat hij zeiquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef RipCity het volgende:
Kon die niet van de kleuters afblijven?
Denk dat 1 op de 8 ofzo opzeker zichzelf gaat googlen na de uitzendingquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig kan Jip hierom lachen als ze meeleest
Lachen is herkennen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel deelnemers hier meelezen en hoe ze zich daarna dan voelen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jip heeft ballen genoegquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel deelnemers hier meelezen en hoe ze daarna dan voelen.
Zeker!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
moet kunnen in de bible beltquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Ik klaag niet over Jip, maar er zijn mensen die in een depressie raken na onze recensies.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jip heeft ballen genoegverder gewoon een leuke meid ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |