Ik wel, streekgenoot, maar praat wel echt "kort", waardoor moeilijker te verstaan.quote:
omgepraat of niet, ze hebben zelf gestemd he!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Lillfex het volgende:
Wat is dat vies van Bart en Michel Angelo. Tuurlijk hun padje schoonvegen
Ja maar heeft Danny op Jason gestemt? Weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook niet
heb het idee dat hij het over danny heeft?
bart heeft paar dagen geleden in de hottub al over gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Lillfex het volgende:
Wat is dat vies van Bart en Michel Angelo. Tuurlijk hun padje schoonvegen
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook niet
Ja Danny en Chayron volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook niet
Mimi heeft op charlotte gestemdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
Mimi staat ook al in de rij en bart ook zie ik nu pfff
wat een bullshit wat chay vertelt!!
Nee, op MichelA volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar heeft Danny op Jason gestemt? Weet ik eigenlijk niet.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar heeft Danny op Jason gestemt? Weet ik eigenlijk niet.
Bartje praat in morsequote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wel, streekgenoot, maar praat wel echt "kort", waardoor moeilijker te verstaan.
Militair kort praten waarschijnlijk.
Ja, maar misschien is hij gewoon heel slim en had hij al het idee dat Jason mee kon kijken...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bart heeft paar dagen geleden in de hottub al over gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |