komt nog. Zat een streamer te kijken. Die zei dat de eerste paar uur eigenlijk gewoon soort tutorial zijn. En daardoor vrij linear. Maar na paar uur mag je de echte open map in.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:58 schreef Speedfight het volgende:
T is wel veel minder "vrij spel" dan ik verwachtte, maar misschien komt dat nog.
na het werk op je gemakquote:Op maandag 6 februari 2023 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgenochtend voor het werk met de game beginnen of morgenmiddag na het werk met de game beginnen. Lastige keuze
Gwn hele nacht gamen, morgen ochtend ff ziekmelden en dan gaan slapen en dan morgen nacht weer gamen.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgenochtend voor het werk met de game beginnen of morgenmiddag na het werk met de game beginnen. Lastige keuze
Laat ik dat maar niet doen. Ik zit nog deels in de ziektewetquote:Op maandag 6 februari 2023 22:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gwn hele nacht gamen, morgen ochtend ff ziekmelden en dan gaan slapen en dan morgen nacht weer gamen.
Het hele transgender gedoe en "they" is natuurlijk een keiharde reactie op Rowling......quote:Op zondag 5 februari 2023 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die controverse is er alleen maar bij een klein maar luidruchtig groepje blauwharige schreeuwers.
Rowling zelf heeft helemaal niks met deze game te maken, behalve dat ze ongetwijfeld royalties krijgt.
Nu als het goed is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
HHoe laat is het spel te spelen voor de deluxe editie bezitters? Spel staat wel al te downloaden.
Ik zag van alles voorbij komen met een VPN en dan naar New Zeeland zetten, zodat je de game nog eerder kan spelen. Lijkt me veel gedoe haha
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu als het goed is.
Net geprobeerd en kon het spel opstarten. Alleen voor de extra goodies moet ik een account linken ofzoiets. Dat ga ik vanmiddag uitzoeken nadat ik gewerkt heb.
Aah toen ik vanochtend de download startte stond er: Alvast downloaden.quote:
Ik kon het spel gisteren al downloaden op xbox serie s, maar kon hem gisteren nog niet spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
[..]
Aah toen ik vanochtend de download startte stond er: Alvast downloaden.
Ben nu niet thuis. Hoop dat ie klaar is als ik thuiskom (en dat mijn vrouw de download niet uitzet als het internet hapert).
19:00...hmm nou ja dan maar kinderen eerst naar bed en dan gamenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:41 schreef D_A het volgende:
Afgelopen nacht 00:00 op xbox en ps vanaf 19:00 op pc
Is er reden waarom pc later is dan consoles releases?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:41 schreef D_A het volgende:
Afgelopen nacht 00:00 op xbox en ps vanaf 19:00 op pc
PC releases zijn vaak globale releases terwijl de consoles elke regio om 00:00 unlocked.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er reden waarom pc later is dan consoles releases?
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net bericht gehad van thuisfront dat de download klaar is (al tijdje haha) en dat ik vanavond dus kan spelen, zonder op de download te wachten! Woohooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |