Zal vast wel een bloempottenkapsel en brilletje bij zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Jimbo het volgende:
ik hoop dat je harry kan namakan in de character creator, zou stiekem een leuke extra zijn.
Al wil ik hem dan met van dat lange snape haar maken en 'm hairy potter noemen
Die controverse is er alleen maar bij een klein maar luidruchtig groepje blauwharige schreeuwers.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben benieuwd wat voor reviews deze game gaat krijgen. Heb het niet helemaal gevolgd, maar de game schijnt nogal controversieel te zijn icm Rowling haar opvattingen.
Dat zijn mooie cijfers.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:20 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder positief vooralsnog.
in de huidige staat is cyberpunk ook gewoon een 9. Beetje jammer alleen dat het meer dan een jaar duurde om zo ver te komenquote:
Maar dat was niet in die staat toen ze het reviewdequote:Op maandag 6 februari 2023 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
in de huidige staat is cyberpunk ook gewoon een 9. Beetje jammer alleen dat het meer dan een jaar duurde om zo ver te komen
Het is ook een toffe game. Behalve voor @Jimbo, die gaat al die dialogen niet trekkenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb wel wat reviews op Youtube gezien..erg positief....erg mooi...ja deze ga ik kopen...:)
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat was niet in die staat toen ze het reviewdeToegegeven, de pc-versie was wel de betere versie. Maar he, zij vangen geld voor positiviteit
Tja, overhyped. Hogwarts heeft ook technische problemen, maar lang niet zo erg als CP bij releasequote:Op maandag 6 februari 2023 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Toen die net uitkwam zou ik het zeker geen 9 geven. De pc versie had ook genoeg problemen.
Ja het is gewoon de 'angst' dat het niks wordt, omdat ik er zo veel zin in heb. Maar als ik zo alles hoor en zie....en mezelf ken (niet zo'n muggenzifter), dan moet het goed komen.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook een toffe game. Behalve voor @:jimbo, die gaat al die dialogen niet trekken
kan ik m mooi snel weer Op fok verkopenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook een toffe game. Behalve voor @:jimbo, die gaat al die dialogen niet trekken
digitaal?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:48 schreef StateOfMind het volgende:
Toch gezwicht, heb Dead Space Remake uitgespeeld en verkocht, dus ik ga toch voor de Deluxe Edition
Normaliter koop ik fysiek.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
digitaal?
scheelt je toch een paar tientjes per game
mijn uber super deluxe versie was uitgesteld dus die heb ik geannuleerdquote:Op maandag 6 februari 2023 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Normaliter koop ik fysiek.
Normaliter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |