Om het in JW's woorden te zeggen; daar zakken me toch de sokken van afquote:
Maar net zegt wanda laatste daggie en dan op tatoeëren focussenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
dat zei hij net toch
@:DGK_Tegengas @:Hoempah
stream 1
Mag er van mij ook al maanden uitquote:
Dat is er al, er mag niet in de loods getatoeëerd wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
er komt nog spul voor het tatoeëren van tiano?
theorie zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Maar net zegt wanda laatste daggie en dan op tatoeëren focussen
thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Maar net zegt wanda laatste daggie en dan op tatoeëren focussen
wel op nep huidquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat is er al, er mag niet in de loods getatoeëerd worden
Oh okee,dat heb ik dan weer niet meegekregenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel op nep huid
en daar komt nu dus meer van
er komt een arm
Dan kun je net zo goed op de muur tekenenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel op nep huid
en daar komt nu dus meer van
er komt een arm
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed op de muur tekenen
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed op de muur tekenen
Wauw dus eigenlijk voel jij je verheven boven Esther omdat ze tempe en tofoe door elkaar haalt en soms ook aardappels groente en vlees eetquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze is nep omdat ze wel vaker dingen zegt over Indisch eten die totaal niet kloppen en ze liever aard.groente en vlees eet dan noem ik iemand een nep pinda meer als grap dan echt serieus. Dat zeg ik ook als een Indo kookt met Conimex.😉🤣
Sas is valsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:36 schreef juul. het volgende:
Seassie is weer eens geïrriteerd, zal eens niet
Ik denk eerder dat Babette Isaac leuker vind dan Gert-Janquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ en Babs zie ik zo ook nog een setje worden, steeds meer knuffels en Babs kust GJ al op de wang. Begin is er
Die taart moet mierzoet zijn.quote:
Mijn god zeg chill out. Het is een cynisch grapje. Net zoals je tegen een Nederlander die geen kaas lust, ben jij nou een echte Nederlander?! HET IS EEN GRAPJE!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw dus eigenlijk voel jij je verheven boven Esther omdat ze tempe en tofoe door elkaar haalt en soms ook aardappels groente en vlees eet![]()
Dat noem ik nou nog eens kortzichtig
Echt wel!! ,maar op de een of andere manier is het loods virus over geslagen naar de COSquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Babette Isaac leuker vind dan Gert-Jan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |