Fris wel. Lag te rillen als een malle toen ik lag te kotsenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd superfris en fruitig als ik ziek ben.
Ja, jij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd superfris en fruitig als ik ziek ben.
Aansteller.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fris wel. Lag te rillen als een malle toen ik lag te kotsen
Zo voelde het idd wel ja. Alsof de ingewanden even een harde reset dedenquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Aansteller.Overgeven is gewoon dat alle kwaadaardige demonen je lichaam verlaten.
Is dat de Great Reset?quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo voelde het idd wel ja. Alsof de ingewanden even een harde reset deden
Ik had wel jeuk aan de bovenarm laatst. Zal wel de activatie van de chip zijn geweest.quote:
Liggend kotsen is wel de hel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fris wel. Lag te rillen als een malle toen ik lag te kotsen
Kun je nu je draadloze oordopjes opladen met je arm?quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had wel jeuk aan de bovenarm laatst. Zal wel de activatie van de chip zijn geweest.
Nee. En ik zit ook niet vast aan de verwarming, dus de magneet werkt ook niet. Volgens mij werkt mijn chip maar halfquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je nu je draadloze oordopjes opladen met je arm?
Je moet ook wel alle boosters blijven halen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee. En ik zit ook niet vast aan de verwarming, dus de magneet werkt ook niet. Volgens mij werkt mijn chip maar half
Zwaartekracht moet z'n ding kunnen doen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er wel kracht achter kunnen zetten, dat kotst het prettigst.
Dat kan het ook wel over de rand van het bed, maar vanuit je benen kotsen is fijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwaartekracht moet z'n ding kunnen doen.
Precies.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan het ook wel over de rand van het bed, maar vanuit je benen kotsen is fijn.
Verlost zijn van de impending doom is prettig ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:45 schreef Senn88 het volgende:
Kotsen heeft altijd wel iets opluchtends
Die heb ik, plus de griepprikquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook wel alle boosters blijven halen.
Ik wel, maar nog steeds geen superpowers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die herhaalprik niet gehaald
Ik ook niet en toen kreeg ik coronaquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja daaaag, ben nu wel genoeg geprikt met corona.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook wel alle boosters blijven halen.
Dan ook niet klagen over slechte 5G ontvangst.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:50 schreef CherryLips het volgende:
4G is snel genoeg voor mijn trage breintje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ook niet klagen over slechte 5G ontvangst.
#boomerlifequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4G is snel genoeg voor mijn trage breintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |