Ja ik kan helemaal niets. Eigenlijk is het een wonder dat ik nog leef.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.
Niet hier nee.quote:
Ik heb je idee van een hete douche gevolgd en nu oververhitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik kan helemaal niets. Eigenlijk is het een wonder dat ik nog leef.
Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb je idee van een hete douche gevolgd en nu oververhit.
6:30 is tegenwoordig uitslapen voor mijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik probeer al weken om 6.30 op te staan maar het lukt niet. 7.30 is het steeds heel ernstig
Die geef ik toch? Wees eens niet zo hysterisch jijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.
Ik moet elke keer aan deze scene denken als jij deze reactie post:quote:
Jij en Friends?quote:Op woensdag 1 februari 2023 06:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan deze scene denken als jij deze reactie post:
[ afbeelding ]
Snotverdomme m'n koffie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 06:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan deze scene denken als jij deze reactie post:
[ afbeelding ]
Ja hallo, ben jij nou een geemancipeerde vrouw?!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar later als jij oud bent komen jouw kindjes jou bezoeken. Ik lig 5 jaar dood in mijn huis met de vliegenkuddes op het raam voor iemand denkt goh dat monster is heengegaan. Je moet wel wat voor die liefde over hebben..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
6:30 is tegenwoordig uitslapen voor mij
Nee als jij binnen 24 uur niet reageert op whatsapp gaan buurmeisje en ik de pliesie bellen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar later als jij oud bent komen jouw kindjes jou bezoeken. Ik lig 5 jaar dood in mijn huis met de vliegenkuddes op het raam voor iemand denkt goh dat monster is heengegaan. Je moet wel wat voor die liefde over hebben..
Maakt mij dat nóg aantrekkelijker in jouw ogen?quote:
Tegen die tijd bestaat whatsapp en fok nie meer maatquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee als jij binnen 24 uur niet reageert op whatsapp gaan buurmeisje en ik de pliesie bellen.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tegen die tijd bestaat whatsapp en fok nie meer maat
quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar later als jij oud bent komen jouw kindjes jou bezoeken. Ik lig 5 jaar dood in mijn huis met de vliegenkuddes op het raam voor iemand denkt goh dat monster is heengegaan. Je moet wel wat voor die liefde over hebben..
Ditquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee als jij binnen 24 uur niet reageert op whatsapp gaan buurmeisje en ik de pliesie bellen.
Nee joh, je honden vreten je wel op.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog max 15 jaar hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, je honden vreten je wel op.
ach ja, dan ben je 50, daarna is er toch niks meer in het levenquote:
Ze bellen vast wel als je niet bent komen opdagen bij de bridge club.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jeetje wat defaitistischquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, dan ben je 50, daarna is er toch niks meer in het leven
Dan zien ze t toch wel aan de chip in je lijf?quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tegen die tijd bestaat whatsapp en fok nie meer maat
True.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, dan ben je 50, daarna is er toch niks meer in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |