Smooth.quote:
Too much?quote:
Een ride moet ook smooth zijn.quote:
quote:
quote:
quote:
Gelukkig maar want een kinderstoeltje gaat ook niet passenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh, dat past nietOok niet met creatief zijn
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want een kinderstoeltje gaat ook niet passen.
Jawel hoor heeft mijn broer ook. Past alleen zijn vriendin er niet bij in maar dat vind mijn broer niet zo ergquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want een kinderstoeltje gaat ook niet passen.
Ook geen muntjes schuiven?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:18 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe arcade in de buurt geopend, ik denk 'jeej lekker flipperen' dus even rondneuzen daar en geen flipperkast te zien
Sfeerloos hok ook verder, bleh.
Maar echt. Het enige waarvoor ik nog weer eens naar een kermis zou gaanquote:
Hm is me niet opgevallen eigenlijk. Ik vond sowieso dat alles nogal dicht op elkaar stond, de hal was niet zo heel groot eigenlijk. Mijn radar stond ingesteld op flipperkasten, de rest nam ik niet echt opquote:
En dan gigantisch veel punten gespaard hebben, maar niks kunnen vinden om ze aan te bestedenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt. Het enige waarvoor ik nog weer eens naar een kermis zou gaan
Vroeger in Londen hele avonden aan besteed. Nog een paar sleutelhangers aan overgehoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt. Het enige waarvoor ik nog weer eens naar een kermis zou gaan
Dat heb ik nou met flipperkastenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger in Londen hele avonden aan besteed. Nog een paar sleutelhangers aan overgehoudeno en in Brighton ook. En Coney Island. En die game State heeft ze ook. Als er zo'n apparaat staat dan moet ik even spelen.
Op de kermis altijd bij een jonge knakker keer lief kijken of ik die ene net iets duurdere knuffel dan mochtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan gigantisch veel punten gespaard hebben, maar niks kunnen vinden om ze aan te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |