Ja daar zal het wel aan liggen. De huizenprijzen zijn immers nooit gestegen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh naar de kroeg gaan hadden we het over. Misschien wat minder blowen en zuipen als je een huis wil hebben
Een sneeuwwitje jaquote:Op maandag 30 januari 2023 20:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon Shandy drinken. Red je er zeker twee bij.
Sparen is een vloekwoord dus?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar zal het wel aan liggen. De huizenprijzen zijn immers nooit gestegen.
Dat duurt wat langer als alles heel duur is. Probeer alleen maar eens een lening te krijgen als je net begonnen bent met werken.quote:
Héé het zal me een fucking rot zorg zijn. Maar als je een I Phone 13 wil en Nike schoenen. Ga niet janken dat je geen geld hebquote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat duurt wat langer als alles heel duur is. Probeer alleen maar eens een lening te krijgen als je net begonnen bent met werken.
Voor een starter is het echt bijna onmogelijk om een huis te kopen of huren. En als je al een huurhuis vindt, betaal je zo veel dat sparen ook een stuk trager gaat. Het is gewoon fucked up.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat duurt wat langer als alles heel duur is. Probeer alleen maar eens een lening te krijgen als je net begonnen bent met werken.
Tja als je liever een iphone13 en nike schoenen hebt moet je ook niet klagenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor een starter is het echt bijna onmogelijk om een huis te kopen of huren. En als je al een huurhuis vindt, betaal je zo veel dat sparen ook een stuk trager gaat. Het is gewoon fucked up.
Sorry hoor maar ik zie het gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Tja als je liever een iphone13 en nike schoenen hebt moet je ook niet klagen
In theorie ja, al twijfel ik wel of dat nu al niet teveel alcohol isquote:Op maandag 30 januari 2023 20:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moet je vol kunnen houden.
Die zullen er zijn, ongetwijfeld. Maar zo ken ik ook mensen die dat juist niet doen om maar geld opzij te kunnen zetten voor een huisje. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Tja als je liever een iphone13 en nike schoenen hebt moet je ook niet klagen
Geïnterviewd worden door een krant en dan die foon en schoenen in beeldquote:Op maandag 30 januari 2023 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie het gebeuren.
Ik geloof dat zeker. De waarheid is dat ik het zie een baby met nike schoenen terwijl ze het niet zo breed hebben en dat monster nog niet eens kan lopenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zullen er zijn, ongetwijfeld. Maar zo ken ik ook mensen die dat juist niet doen om maar geld opzij te kunnen zetten voor een huisje. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Die hebben dan duidelijk hun prioriteiten niet op orde. Ja, die zijn er ook.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat zeker. De waarheid is dat ik het zie een baby met nike schoenen terwijl ze het niet zo breed hebben en dat monster nog niet eens kan lopen
Dat is slim. Die kun je daarna nog als nieuw verkopen op marktplaats.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat zeker. De waarheid is dat ik het zie een baby met nike schoenen terwijl ze het niet zo breed hebben en dat monster nog niet eens kan lopen
Volgens mij ben je niet slim om nikes te kopen voor een babyquote:Op maandag 30 januari 2023 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is slim. Die kun je daarna nog als nieuw verkopen op marktplaats.
Goede Nikes heb je jaren profijt van.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet slim om nikes te kopen voor een baby
Daar zou ik ook geen conclusies mee maken, ze kunnen ze gekregen hebben. Die zijn anders voor 30 euro al verkrijgbaar. Imitaties al voor 20.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en marktplaats gezeik. Veel plezierquote:Op maandag 30 januari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Goede Nikes heb je jaren profijt van.
Nee hoor alles nieuwquote:Op maandag 30 januari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen conclusies mee maken, ze kunnen ze gekregen hebben. Die zijn anders voor 30 euro al verkrijgbaar. Imitaties al voor 20.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |