In nadeel van Feyenoord en vooral nadeel van Ajax(ik maak geen woorden vuil over Chivu-v.Persie)
Maar ik vind wegereef de beste scheidsrechter van Nederland en collina(ondanks dat hij er eng uitziet) beste van Europa,
Alhoewel wegereef in de wedstrijd Senegal-Urugay(WK) in 2 swalbes trapte
Wat vinden jullie?
quote:Dat je niet moet zeuren, aangezien vaak in het voordeel van ajax gefloten wordt.
Op zondag 9 februari 2003 21:31 schreef Ajax_master het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:35 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
LEZEN
Mischien kan dit beter toch naar het voetbal als centraal foute scheidsrechter topic ofzo.
quote:Bossen was zijn rode kaart vergeten
Op zondag 9 februari 2003 21:35 schreef Troel het volgende:
Dan heb je Twente Groningen nog niet gezien...
quote:dat was inderdaad helemaal hopeloos, elschot had er wel 3 keer afgemoeten, maar kreeg alleen voor zijn eerste seurieuze overtreding of duw, hoe je het ook wil noemen, geel, waar rood op zijn plek was. maarja, als je daar als scheidsrechter staat en de stoelen vliegen om je oren, dan is het begrijpelijk dat hij geen rood durfde te geven, aan de andere kant moet hij, als hij zich door suportersgeweld in zijn beoordelingen laat beinvloeden, de wedstrijd in principe gewoon staken, maar ook dat kan niet.. feit blijft dat hij waardeloos floot in die wedstrijd
Op zondag 9 februari 2003 21:35 schreef Troel het volgende:
Dan heb je Twente Groningen nog niet gezien...
quote:Ach je moet toch iemand de schuld geven als je zelf niet kunt winnen,mischien zijn jullie wel niet zo goed als dat je zelf denkt.
Op zondag 9 februari 2003 21:31 schreef Ajax_master het volgende:
Nou, Dick Jol floot vandaag weer vreselijk,In nadeel van Feyenoord en vooral nadeel van Ajax(ik maak geen woorden vuil over Chivu-v.Persie)
Maar ik vind wegereef de beste scheidsrechter van Nederland en collina(ondanks dat hij er eng uitziet) beste van Europa,
Alhoewel wegereef in de wedstrijd Senegal-Urugay(WK) in 2 swalbes trapte
Wat vinden jullie?
Helemaal als je zegt dat hij in het voor- of nadeel van een bepaalde club floot, lijkt me uit de lucht gegrepen.
niet slecht fluiten..........
quote:Ik kan me iets herrineren van een CL finale
Op zondag 9 februari 2003 23:17 schreef G1Ace het volgende:
die Jol moet eens met pensioen gaan ofzo
ik heb ik weet niet hoevaak gezien hoe die Jol wedstrijden verpest met slecht fluiten
quote:Toen maakte hij er een leuke finale van.
Op zondag 9 februari 2003 23:18 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik kan me iets herrineren van een CL finale
quote:Vond met dt, hoe blamerend
Op zondag 9 februari 2003 21:51 schreef chelloboy het volgende:[..]
Ach je moet toch iemand de schuld geven als je zelf niet kunt winnen,mischien zijn jullie wel niet zo goed als dat je zelf denkt.
Ik vondt Jol welvandaag.
Maar het is hier geen Ajax topic, dus ik reageer hier niet inhoudelijk op.
Maar alle scheidsrechters vallen in t niet bij ons hangbuikzwijntje, Roelof Luinge
quote:Petje af voor de reactie van Luijten.
De openbaar aanklager heeft zich nog niet gemeld voor Leo Koswal, maar het lijkt onmogelijk dat actie achterwege blijft nu ook scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg en arbiter Hugo Luijten vinden dat de aanvaller direct rood had moeten krijgen.Leo Koswal was zaterdag het onderwerp van gesprek na de wedstrijd tussen NAC Breda en Excelsior (2-1). De aanvaller ging op een knie van Orlando Engelaar staan, terwijl de NAC-speler op de grond lag.
'Had ik die overtreding maar gezien! Dan had ik niet lang na hoeven te denken: rood.' Scheidsrechter Luijten, die zaterdag het duel leidde, is zeer verbaasd dat hem het incident is ontgaan, zo vertelt hij in het Rotterdams Dagblad. 'Ik zag de beelden zondagmorgen op televisie en ik ben de hele dag van slag geweest. Want hoe kan het dat ik niet heb gezien dat Koswal zijn voet op het been van Engelaar zette?'
'Het menselijk oog heeft gefaald. Dat neem ik mezelf bijzonder kwalijk, want als scheidsrechter streef je naar een honderd procent waarneming. Maar ik kan het niet terugdraaien: ik heb het eenvoudig niet gezien en ik ervaar dat als een tekortkoming.'
Scheidsrechtersbaas Uilenberg vraagt zich in zijn column op de website van de KNVB, ook af waarom Luijten niet had ingegrepen. 'Die rode kaart zou wel op zijn plaats zijn geweest. Ik kan geen verklaring geven waarom de scheidsrechter, die in een goede positie stond, de zware overtreding van Koswal niet heeft gezien. Ongetwijfeld zal de aanklager van de KNVB een nader onderzoek instellen', voorspelde Uilenberg.
Koswal zelf had eerder al te kennen gegeven bang te zijn voor een flinke straf. En volgens slachtoffer Orlando Engelaar viel het nog wel mee met de gevolgen. De NAC-speler zou het zelfs erg vinden als Koswal een zware straf krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |