abonnement Unibet Coolblue
pi_207793022
Tegelijk met de smartphone kwam de verhuftering van de maatschappij.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_207793524
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:19 schreef Confetti het volgende:
Toch voelt er iets niet goeds aan dit soort nieuwsberichten. Gaat het echt niet om gewoon niet hands free zijn van chauffeurs?
Dat zal het officiele feit zijn maar ze zullen daar in dit geval extra op letten vanwege het filmen van het ongeluk.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_207793545
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:47 schreef Hathor het volgende:
Tegelijk met de smartphone kwam de verhuftering van de maatschappij.
zit wel wat in.
pi_207793548
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:30 schreef monkyyy het volgende:
Mag ik wel filmen met mijn dashcam?
Zelfs met je Super8 camera.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_207793620
Boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor zulke debielen..
pi_207793647
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 16:44 schreef Toine51 het volgende:
Boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor zulke debielen..
Honderd miljoen miljard euro boete?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_207793718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 16:44 schreef Toine51 het volgende:
Boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor zulke debielen..
Hufterbelasting invoeren

en dan allemaal leuke "misstanden" in het nieuws lezen mbt hufters die de hufterbelasting onterecht vinden.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:14:49 #58
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_207797921
Als de hulpdiensten nu even zelf filmen en gelijk streamen zodat de mensen in de file gelijk kunnen zien dat ze niet voor de kat z'n kut zitten te wachten en ook niet zelf hoeven te filmen zodat ze beide handen aan het stuur kunnen houden, dan scheelt het gelijk nieuwe ongelukken ^O^
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_207798221
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
De gedachtegang zal mij altijd blijven verbazen. Het kijken naar een ongeluk is biologisch en simpel verklaarbaar. Maar filmen? Wat doe je met dat filmpje? Kom je thuis om het te laten zien aan mensen? "Kijk eens wat ik heb gefilmd"? Werkelijk bizar.
Misschien necrofielen en/of mensen met een fetisj voor mensen die vanwege een ongeluk fysiek gehandicapt zijn geworden?
pi_207798267
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:47 schreef Hathor het volgende:
Tegelijk met de smartphone kwam de verhuftering van de maatschappij.
Klopt. Daarvoor was iedereen lief en vriendelijk.
pi_207801162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt. Daarvoor was iedereen lief en vriendelijk.
Dat niet, maar toen hadden ze in ieder geval niet de mogelijkheid om elke scheet te gaan staan filmen en online te delen. Het was ook een stuk minder interessant om met een hele groep een jochie af te tuigen, nu kun je het tenminste filmen en delen met het hele land op Dumpert. Lang leve de techniek.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_207802568
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 05:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat niet, maar toen hadden ze in ieder geval niet de mogelijkheid om elke scheet te gaan staan filmen en online te delen. Het was ook een stuk minder interessant om met een hele groep een jochie af te tuigen, nu kun je het tenminste filmen en delen met het hele land op Dumpert. Lang leve de techniek.
Totaal niet boomer dit, hoor.
  woensdag 1 februari 2023 @ 12:44:52 #63
3542 Gia
User under construction
pi_207804387
Een ongeluk filmen op het moment dat het gebeurt, lijkt me best nuttig eigenlijk. Uiteraard niet door een bestuurder, maar door de bijrijder. Maar dat is bijna onmogelijk, of je moest toevallig net al met je camera bezig zijn.

De verongelukte auto's filmen als het ongeluk al is gebeurd, is puur sensatie en dat kan wmb niet zwaar genoeg bestraft worden. Dat dient geen enkel doel.
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:38:04 #64
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_207804990
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:12 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
ik en benieuwd naar je rede.
Fatsoensboete? moeten we dan alles dat onfatsoenlijk is megahoog gaan beboeten?

voordringen bij de kassa
snel naar een bankje lopen als er oud vrouwtje wil gaan zitten?
hond aan een lange lijn als ee mensen lopen?

Prima. Ik ben voor. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_207812699
Prachtig gewoon!

Wat mij betreft wordt dit de nieuwe standaard. Camera op statief neerzetten, gericht op het verkeer en achteraf alle filmende bestuurders een boete nasturen.

Ten eerste is het dieptriest dat je een ongeval en evt. slachtoffers wil filmen. Daarnaast is het gevaarlijk, let liever op het verkeer voor je. Dus ik gun ze deze boete van harte!
pi_207819259
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:26 schreef raptorix het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat automobilisten helemaal geen telefoon aan zouden moeten hebben in de Auto, dus ook niet handsfree bellen. Je kunt geen twee dingen tegelijk.
Tuurlijk kan je dat wel. Dat is maar goed ook, want ademen is toch iets waar ik niet van kan aanraden om mee te stoppen als je aan het autorijden bent.
pi_207819332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tuurlijk kan je dat wel. Dat is maar goed ook, want ademen is toch iets waar ik niet van kan aanraden om mee te stoppen als je aan het autorijden bent.
Ja want ademen moet je bij nadenken? Of hoe dacht je dat dat in je slaap ging?

quote:
De Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV) concludeert op basis van wetenschappelijke onderzoeken dat bellen achter het stuur negatieve effecten heeft op het rijgedrag en dat handsfree bellen in dit opzicht geen voordeel biedt. ANP
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')