quote:Op maandag 30 januari 2023 18:44 schreef engine het volgende:
Dit heeft duidelijk meer stampen nodig.
[ afbeelding ]
Krijgt ge niet verkocht aan een vlaamse kempenaar als ik.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:46 schreef engine het volgende:
De frietjes zijn beter gelukt![]()
[ afbeelding ]
Dit gecombineerd met frieten ???quote:Op maandag 30 januari 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:45 schreef engine het volgende:
Sterker nog. Ik zou dit weggooien en gewoon kwark op tafel zetten.
Nou ik vind ze er wel lekker uitzien ,nu ook trek in maar dan wel met mayoquote:Op maandag 30 januari 2023 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krijgt ge niet verkocht aan een vlaamse kempenaar als ik.
puree? betje te vochtigquote:Op maandag 30 januari 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
En kabeljauw geloof ik maar weet niet of ze die nog gaan bakkenquote:
Daar willen ze hem ook niet meer. Te veel gelul en niks kopen waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ali is inmiddels naar de turk op de hoek?
Hebben ze geen blender?quote:
Ze hadden gewoon porties moeten bakken en direct uitdelen. Dan maar 1 voor 1 eten.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:53 schreef suzi1 het volgende:
ze gaan nooit meer friet bakken/ dada zegt dat
Tja. Moet ge overlaten aan een bekwame belg die dat zou kunnen. Maar Ilse is intussen naar huis. Bart kan niet koken, Ias en Jolien kennen alleen afhaal, en Charlotte kent enkel american fries.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:53 schreef suzi1 het volgende:
ze gaan nooit meer friet bakken/ dada zegt dat
Puree to cold...quote:
mss koud zitten blenden?? snap t ook niequote:Op maandag 30 januari 2023 18:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hoe dan..
2,5 staan te pureren die beste chef🤪🤪🤣
quote:Op maandag 30 januari 2023 18:59 schreef suzi1 het volgende:
haha 2 uur blenden en dan wil niemand een kwakkie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |