Parcoursquote:VRIJDAG, 3 FEBRUARI, 2023
12:30 – 13:30 2023 UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay
ZATERDAG, 4 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Women Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Men Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Women Elite Cyclo-Cross World Championships
ZONDAG, 5 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Men Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Women Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Men Elite Cyclo- Cross World Championships
Dan gaat die vlieger niet op.quote:
Van der Poel wordt wereldkampioen.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:02 schreef DeeBee het volgende:
Feliciteer hier Wout, Matje bezwijkt zoals altijd in eigen land
Misschien kan @Mani89 dit ons op een briefje geven!quote:Op maandag 30 januari 2023 09:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel wordt wereldkampioen.
Veronderstellende dat @Mani89 überhaupt kan schrijven.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Misschien kan @:Mani89 dit ons op een briefje geven!
Weet het niet hoor, een 100% fitte Poel met een goede voorbereiding zou licht favoriet zijn. Echter draait Wout een topseizoen en is Poel niet fit. Ik verwacht dat Poel lang aan kan klampen maar dat Wout te sterk is.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel wordt wereldkampioen.
Het ligt dicht bij elkaar, dat zeker. Echter, ook in al zijn nederlagen liet Van der Poel ieder weekend zien technisch nog steeds een superieure crosser te zijn. Zonder veel moeite pakte hij vaak een gat, maar kon dat nooit echt uitdiepen. Het liep vaak fout in de laatste ronde(n), op het moment dat de vermoeidheid toeslaat. Hij zal nog niet de inhoud van superatleet Wout hebben, maar na meer competitie en zijn stage verwacht ik dat zijn achterstand dermate gecompenseerd is om wereldkampioen te worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, een 100% fitte Poel met een goede voorbereiding zou licht favoriet zijn. Echter draait Wout een topseizoen en is Poel niet fit. Ik verwacht dat Poel lang aan kan klampen maar dat Wout te sterk is.
Dat is in de huidige tijd ook helemaal niet nodig.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Veronderstellende dat @:Mani89 überhaupt kan schrijven.
Ik denk dat hij in Besançon getest heeft, dat hij daardoor de eerste drie ronden nog wat in de spaarmodus moet rijden, om aan het einde nog genoeg over te hebben.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het ligt dicht bij elkaar, dat zeker. Echter, ook in al zijn nederlagen liet Van der Poel ieder weekend zien technisch nog steeds een superieure crosser te zijn. Zonder veel moeite pakte hij vaak een gat, maar kon dat nooit echt uitdiepen. Het liep vaak fout in de laatste ronde(n), op het moment dat de vermoeidheid toeslaat. Hij zal nog niet de inhoud van superatleet Wout hebben, maar na meer competitie en zijn stage verwacht ik dat zijn achterstand dermate gecompenseerd is om wereldkampioen te worden.
Is toch wat raar zonder broekje aanquote:Op maandag 30 januari 2023 16:17 schreef Felagund het volgende:
Zin in, gaat iemand er trouwens nog fysiek heen?
Alleen de zondagquote:Op maandag 30 januari 2023 16:17 schreef Felagund het volgende:
Leuk, ik heb het ook overwogen, maar het is een beetje ver weg van hier en op TV zie je het toch het beste.quote:
De zaterdag misschien. Ligt een beetje aan het weer.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:17 schreef Felagund het volgende:
quote:Een voordeeltje voor Mathieu van der Poel? Cruciale balken op WK-parcours in Hoogerheide liggen op andere plek
(...)
Gigantisch veel wijzigingen zijn er niet aangebracht aan het parcours dat normalerwijze dienst doet als dat van de Grote Prijs Adrie van der Poel. Maar er zijn er wel en eentje springt toch wel in het oog. De balken liggen niet langer voor de VIP-tent, maar op een hellend stuk op het einde van de omloop.
”De balken lagen voordien voor de VIP-tent, maar die leggen we nu in het rechte stuk voor het podium voor mindervaliden en parallel aan de schuine kant na de trappen”, aldus parcoursbouwer Adrie van der Poel bij Wielerflits. “We wilden er 100 procent zeker van zijn dat de ondergrond bij de balken geen modder wordt. Nu liggen die dus zo’n 500 meter voor de finish, gevolgd door de trappen en dan de schuine kant, voor de hellende laatste rechte lijn naar de eindstreep.”
Op sociale media kwam meermaals voorbij dat de nieuwe plaatsing van de balkjes in het voordeel zal zijn van de iets technischere Mathieu van der Poel. Die weet ook al dat Wout van Aert niet op de eerste maar op de tweede rij zal starten komende zondag.
Wij gaan ieder jaar m.u.v. Zwitserland toen. Wat een flopparcours was dat. Volgend jaar weekendje met de camper naar Tabor.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, ik heb het ook overwogen, maar het is een beetje ver weg van hier en op TV zie je het toch het beste.
Dit klinkt als een veel groter voordeel voor Puck ten opzichte van Fem dan een voordeel voor Mathieu ten opzichte van Wout.quote:
Als de balkjes op 50 meter van de streep zouden liggen, dat zou pas spektakel geven. In volle spring erop af.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]
Leo is, een beetje terecht, viesmad
Mathieu kan daar beter gewoon niet op reageren, de opmerking van Albert krijgt daardoor nog meer aandacht..quote:Op maandag 30 januari 2023 22:56 schreef Fretwork het volgende:
https://sporza.be/nl/2017(...)en-janker-1-2863144/
Vibes
Kijk eens naar de datum.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu kan daar beter gewoon niet op reageren, de opmerking van Albert krijgt daardoor nog meer aandacht..
Op de zondag, het is toch redelijk in de buurt.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:17 schreef Felagund het volgende:
Wout kan prima over balkjes, die eventuele paar meter verschil zijn ideaal voor zijn jump in de sprint.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]
De vader van een van de topfavorieten bouwt het WK-parcours? Jeetje.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]
Ik moet het nog zien hoor, kennelijk liggen ze best steil omhoog.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wout kan prima over balkjes, die eventuele paar meter verschil zijn ideaal voor zijn jump in de sprint.
Mathieu ligt vaker op de grond dat Wout heb ik het idee, al klopt het wel dat hij vaak voorsprong pakt op technische stukken. Op zich zijn uitdagende balkjes wel tof, "vroeger" was het bijzonder als je eroverheen sprong maar dat valt tegenwoordig wel mee. Anderzijds is het tijdverlies van afstappen ook beperkter met lagere snelheden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien hoor, kennelijk liggen ze best steil omhoog.
Daarnaast hebben ze gekozen voor meerdere korte loopstukken ipv één langere.
Met een cynische bril zou je kunnen zeggen dat het is gedaan om binnen de marges Mathieu te helpen.
Dat Adrie van der Poel betrokken is bij de Grote Prijs Adrie van der Poel vind ik al jaren een heel vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De vader van een van de topfavorieten bouwt het WK-parcours? Jeetje.
Zoals al gezegd is het bij de vrouwen misschien nog wel crucialer. Als je zag wat een enorm gat Pieterse in Tabor kon pakken bij die balkjes bergop dan kan dit gewoon beslissend zijn voor de renster die, geheel toevallig, rijdt voor Alpecin Deceuninck.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien hoor, kennelijk liggen ze best steil omhoog.
Daarnaast hebben ze gekozen voor meerdere korte loopstukken ipv één langere.
Met een cynische bril zou je kunnen zeggen dat het is gedaan om binnen de marges Mathieu te helpen.
Patrick Ev. moet als de wiedeweerga de Ronde van Belgie opkopen. Ik eis 600 TT-km's aan sportswashing voor het merk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan maar Thibau startverbod opleggen bij GP Sven Nys
Fem kan er ook overheen springen maar doet het nauwelijks.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoals al gezegd is het bij de vrouwen misschien nog wel crucialer. Als je zag wat een enorm gat Pieterse in Tabor kon pakken bij die balkjes bergop dan kan dit gewoon beslissend zijn voor de renster die, geheel toevallig, rijdt voor Alpecin Deceuninck.
Geen tram A12 goden gespotquote:
Ja, voor sommigen komt het over dat Wout elk ronde nog een extra lus moet maken t.o.v. Mathieu.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De vader van een van de topfavorieten bouwt het WK-parcours? Jeetje.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Adrie van der Poel betrokken is bij de Grote Prijs Adrie van der Poel vind ik al jaren een heel vreemd verhaal.
Wel schijtlollig begin.quote:
Ik vind commentaar van Puck wel leuker..quote:
ES ook niet op tv blijkbaar, misschien daar online dan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar kunnen we Mixed Relay kijken? Sporza en NOS zijn beide afwezig.
Volgens mij hebben ze de rechten niet voor WK bij Eurosport NL/BE. In ieder geval geen uitzendingen op programma, ook niet bij D+.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
ES ook niet op tv blijkbaar, misschien daar online dan?
Belgjes op ruim een minuut. Wie heeft Nederland opgesteld?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:50 schreef franklop het volgende:
NL aan de leiding, 9 seconden voor de VS
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Belgjes op ruim een minuut. Wie heeft Nederland opgesteld?
En dan staat Shirin geeneens aan de start bij de U23quote:
Die is ook al smerig goed, rijdt makkelijk podium bij de u23quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:54 schreef franklop het volgende:
Molengraaf rijdt als juniore de hele ronde net zo hard als Persico
Top 10 al bij de profs gehaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is ook al smerig goed, rijdt makkelijk podium bij de u23
Ben jij ter plaatse?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:01 schreef franklop het volgende:
Britse Juniore Amey rijdt harder dan Bentveld.
Excuus, dat is een Junior, mannelijk
6 seconden harder dan de Brit en Zweed uit zelfde categorie valt toch wel mee. de Nederlandse junior was zelfs sneller.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Bisiaux rijdt verschrikkelijk hard.
Eigenlijk apart dat Fem wel rijdt en Shirin niet. Die heeft toch een extra dag rust.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:07 schreef franklop het volgende:
Denk dat Fem niet helemaal volle bak gaat, maar gaatje is al >10 seconden halfweg.
Helaas(te) alsnogquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:16 schreef franklop het volgende:
Grote verrassing Zweden op weg naar plek 9!
Dan verloor hij er niet veel tijd door.quote:
Straks met zijn allen een regenboogtrui aan die ze nooit mogen dragen?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks met zijn allen een regenboogtrui aan die ze nooit mogen dragen?
quote:
Alles valt ineens op z'n plaats. Dit is veel te flitsend voor de hutspotbende van Jumbo.quote:Opvallenderwijs rijdt Del Grosso niet bij een van de opleidingsploegen uit de WorldTour. Dat terwijl de 19-jarige Drent dat wel had verdiend op basis van zijn laatste jaar als junior in 2021. Hij werd toen zowel Nederlands kampioen tijdrijden als op de weg en daarnaast won hij de lastige Franse rittenkoers Ronde des Vallées. Jumbo-Visma en Team DSM liggen dan voor de hand. Eerstgenoemde ploeg zou Del Grosso’s persoonlijkheid niet bij de ploeg vinden passen. “Ik heb wel ooit iets gehoord over wat ze van mij vonden, maar ikzelf heb nooit met hen gesproken.”
Stukje stamppotquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Alles valt ineens op z'n plaats. Dit is veel te flitsend voor de hutspotbende van Jumbo.
Volgens mij is dit aan de organisatie/hostbroadcaster om dit wel/niet te coveren.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:45 schreef Faraday01 het volgende:
Wat een succes als het nergens te zien is. Kom op uci, regel dan tenminste een stream via youtube als je dit wilt promoten
Niemand heeft hem over die balkjes verteld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zijn er geen verassende balkjes dit keer
Shirin moet eerst drie maanden de tijd nemen om te beslissen of ze meedoet en daar was geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eigenlijk apart dat Fem wel rijdt en Shirin niet. Die heeft toch een extra dag rust.
Oogt wel echt snel inderdaad. En behoudens de trap dus alles op de fiets.quote:
Hoop inderdaad dat de balken Matje niet in de fik zettenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zijn er geen verassende balkjes dit keer
Met gemak over de balkjes. Heel snel parcours met heel veel doortrappen. Prima voor WOUTquote:
Vreemd dat ze niet aan tafel zit idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar een vrouw aan tafel gaat te ver?
Normaal worden die vragen aan één of twee gasten gevraagd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd dat ze niet aan tafel zit idd.
Wel vreemd, ze is toch een hele logische tafelgast voor de vrouwenwedstrijdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Normaal worden die vragen aan één of twee gasten gevraagd.
Dat ze niet aan tafel zit vind ik overigens niet erg.
Dat wel, maar ik verwacht dat de meisjes maar een paar minuten aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel vreemd, ze is toch een hele logische tafelgast voor de vrouwenwedstrijd
Ze hoeven ook maar een rondje te rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport is gewoon te smal voor relay.
Vind het een matige uitzending,niet echt interessante gesprekken/inzichtenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:07 schreef Felagund het volgende:
Al 10 minuten discussie over de balken en of ze wel niet ideaal liggen voor Van der Poel.
Een normale uitzending dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het een matige uitzending,niet echt interessante gesprekken/inzichten
Beetje saai inderdaad, we missen een type dronken Lefevere.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het een matige uitzending,niet echt interessante gesprekken/inzichten
Allemaal de schuld van David 'Sneakerdave' Dekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Alles valt ineens op z'n plaats. Dit is veel te flitsend voor de hutspotbende van Jumbo.
Subtop als Vanthourenhout, Iserbyt en Sweeck verdienen nog wel aardig denk ik met beetje startgeld en klassementen. De rest daaronder heeft het wel lastig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:18 schreef Faraday01 het volgende:
Wat zouden de kabouter, Vanthourenhout en Sweeck denken voor de toekomst. Ze staan zo enorm op het tweede plan dat ze gisteren tijdens de Belgische zelfbevlekking a.k.a. extra time cross eigenlijk niet eens meer een voetnoot waren. Ambities beperken tot startgelden ophalen en de klassementen proberen te winnen?
Ja want Matje was op die leeftijd al wereldkampioen bij de elitequote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Thibau kan vanmiddag iets presteren wat de inferieure talenten Wout en Mathieu nooit gelukt is: wereldkampioen worden bij de junioren én de beloften.
Fijn dat je het nog even uitlegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja want Matje was op die leeftijd al wereldkampioen bij de elite
En hij heeft voor vanmiddag nog geen gewonnen spel, Del Grosso lijkt wel in orde te zijn
Haha,quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even uitlegt.
Manon Bakker alsnog aan de start?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:54 schreef Pistolero het volgende:
Breaking News vers van de pers van Youri:
Van Alphen is ziek en doet niet mee.
Wout die geen moeite heeft met de balkjes, dat zag niemand aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Wow, dit zijn sprongen met de allure van een wereldkampioen.
Is dit in slowmotion gefilmd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Wow, dit zijn sprongen met de allure van een wereldkampioen.
Zonder broek is het misschien goed om niet op de bank te zitten?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:41 schreef franklop het volgende:
Gigantisch probleem. Banken worden opgehaald en krijgen maandag pas de nieuwe. Hoe moet ik nou het WK kijken
https://cyclocross24.com/(...)023-women-junior.pdfquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Waar kan ik het PDF'je met de startlijst vinden? Ik dacht dat Tissot dit WK ook wel zou doen, maar niet dus
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
De wedstrijd van gisteren telt niet mee?
Dank u.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://cyclocross24.com/(...)023-women-junior.pdf
Allemaal 2005 en 2006quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://cyclocross24.com/(...)023-women-junior.pdf
Ik denk het.quote:
Ja, dit is veel mooier nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat beetje regen heeft wel wonderen gedaan.
Achternaamgenoot Isa en tevens zus doet niet eens mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:14 schreef Felagund het volgende:
Puck 17e, die is niet zo goed als haar naamgenoot.
Het Hesjedal effect, eindelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Canada heeft een topjuniore? En zelfs twee?
Cool.
En dan zijn het ook nog tweelingzussen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Cool.
Die is ook al 23 dus dat mag ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Achternaamgenoot Isa en tevens zus doet niet eens mee.
Wel (veruit) de beste van de 6, dat dan weer welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:22 schreef Idisrom het volgende:
Bij de jeugd nu maar één Nederlandse meid bij de eerste zes in koers.
Bij de heren zelfs vijf.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Cool.
Ze staat lek.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Molengraaf is vrij onzeker in de bochten. Erg voorzichtig
Ik had al wel het idee dat ze er klaar mee was nog voordat ze wisselde. Ze moest ook zo'n achterlijk lang stuk rijden op die lekke band.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Molengraaf loopt ook niet enorm in op dit moment (al zal de motivatie ook wel grotendeels weg zijn)
Ik weet het. Die mongool van babbelzieke Christophe nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen, ze rijdt ook altijd mee op de yt verkenningen
Lauren the Mill komt veel voorbij in de youtubefilmpjes idd, net als Turbo Tibbi.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen, ze rijdt ook altijd mee op de yt verkenningen
Die baarmoederschuiver vlak voor de brug was achteraf het breekpunt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Molengraaf loopt ook niet enorm in op dit moment (al zal de motivatie ook wel grotendeels weg zijn)
Niet echt, toen kwam ze nog makkelijk terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die baarmoederschuiver vlak voor de brug was achteraf het breekpunt.
De lat bij de Belgische vrouwen ligt extreem laagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
"Je strandt op een paar seconden van brons, ik neem aan dat je tevreden bent?"
Jezus
Dat zag ernogal ongemakkelijk uit ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef heywoodu het volgende:
Die man wil wel heel erg graag dat shirt zelf helemaal strak trekken, ritsje dicht doen, etc.
Moet ie wel nog wat haartransplantaties doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Karrel heeft zijn plek al veiliggesteld tot en met 2050
Tatoeëren a la Raybar geen optie?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet ie wel nog wat haartransplantaties doen
Schuift ook vaak wat weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Del Grosso rijdt ook wel wat voorzichtig
Nu hopen dat het morgen niet helemaal uitgedroogd is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:25 schreef wimderon het volgende:
Parcours is wel een stuk technischer geworden door de regen.
Ik hoop het eigenlijk wel, want als het er zo bij ligt wint Van der Poel gemakkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu hopen dat het morgen niet helemaal uitgedroogd is.
Heb het idee dat dit seizoen wat minder goed is in het 'balanceerwerk' en ook minder goed zijn power kwijt kan in zulke omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel, want als het er zo bij ligt wint Van der Poel gemakkelijk.
Als de Belgen een beetje tegen elkaar rijden, dan moet een medaille kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrees dat het een Belgisch podium wordt
Die zijn er in ieder geval voor aan het zorgen dat hij al rondenlang geen kop meer moet doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de Belgen een beetje tegen elkaar rijden, dan moet een medaille kunnen.
Die worden wel verwachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:58 schreef Idisrom het volgende:
Graag vannacht even een paar goeie regenbuien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |