Die tijd is nu wel voorbij en je zou of misschien zitten ze al wel in quarantaine.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:31 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat het lastig is om oud inwoners terug in het huis te zetten ivm griep en corona virussen. Gaan ze niet riskeren
Die kan hij ook geschreven hebben voor hij naar huis ging, het zegt mij niet dat hij nog daar isquote:Op maandag 30 januari 2023 07:08 schreef engine het volgende:
Briefjes van Jason is in ieder geval bewijs dat hij niet naar huis is
Voor mij welquote:Op maandag 30 januari 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan hij ook geschreven hebben voor hij naar huis ging, het zegt mij niet dat hij nog daar is
Nu?quote:Op maandag 30 januari 2023 07:15 schreef mario390 het volgende:
nee jaq hoorte kort 2 mensen in
de vor.kamerwc
Zou het heel sneu vinden voor Jason als hij voor een tweede keer uit de groep werd gehaald. Dat terwijl hij al aangaf niet lekker in zijn vel te zitten en zelf niet hoopte dat dit het geval zou zijn.quote:
Morguh Fritsiequote:
Dat kunnen de mensen teruglezen Mario, is inmiddels oud nieuwsquote:Op maandag 30 januari 2023 07:20 schreef mario390 het volgende:
erst was zij vor de smoes 20 min op toilet
en op twitt dachten ze moet gigantisch
poepen maar dat was nur gefaked
Ik heb het gezien op de tekening bij het terug lezen.quote:Op maandag 30 januari 2023 07:27 schreef mario390 het volgende:
wat misschien somige niet
weten in de wc in vor.kamer zit
acher en tweede deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |