quote:
Er zijn geen 2 dezelfde...
Even ongenuanceerd!? Wat er om de kut heen zit wat vrouw heet is belangrijker. En wat ze zou willen kunnen doen met dat ding.
Ik ben ooit met een heel mooi slank meisje van 19 jaren oud naar bed geweest die ging liggen als een plank met zo'n instelling van 'Nu gaat het gebeuren!" En ik moest het blijkbaar allemaal doen. Maar er gebeurde eigenlijk helemaal niets. Ik kreeg al snel het gevoel alsof ik met een frikandel door een grote vochtige warme hal op en neer aan het rennen was. Zij was gewoon of te groot geschapen voor mijn te klein worstje of ze had geen zin om haar bekkenbodemspieren te gebruiken. Of dit allemaal gebrek aan ervaring is geweest bij deze mooie meid heb ik nooit kunnen achterhalen het is bij die ene keer gebleven.
En ook eens met een vrouw van 35 jaren oud naar bed geweest die had een fluitje zo nauw dat ik er beetje moeite mee had om hem erin te krijgen.

En dat was best een bijzondere ervaring en een stuk aangenamer. Maar haar karakter was niet zo prettig en met der tijd kreeg ik steeds minder zin om seks met haar te hebben. Dus dat superstrakke sportkutje alleen doet het ook niet... Althans niet voor mij...
Dus mannen en vrouwen kunnen verschillend geschapen zijn en als het niet past dan past het niet... Maar een vrouw kan met haar bekkenbodemspieren heel wat uithalen en zelfs trainen als ze dat zou willen.
En ieder voor zich, seks is voor mij meer dan neuken in welk gat dan ook... Op zich vind ik persoonlijk neuken nog het minst spannende uit het hele gebeuren. Heb er ook geen enkele moeite me om seks te hebben zonder dat er wordt geneukt.

Dus hoe voelt dat nu zo'n kut? Is vele malen minder belangrijk dan hoe voelt de vrouw als persoon in haar geheel.

Seks is dan ook meer een emotionele connectie en een state of mind dan een lichamelijke bezigheid.
Zou je het ooit eens proberen scheer dan niet alle kutten met de eerste ervaring over één kam...