SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Alles wat los en vast zit, en waar mijn oog op valt omdat het licht er mooi op valt etc.quote:
Lijkt me heel leuk als je dat kan. Exposeer je ook?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alles wat los en vast zit, en waar mijn oog op valt omdat het licht er mooi op valt etc.
Maar het meeste portretten, bloemen en landschappen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet! Het was puur industrial.
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk als je dat kan. Exposeer je ook?
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet! Het was puur industrial.
Dat klinkt spannend allemaal. Wil je mij tegen die tijd eens laten weten waar? Ik ben wel benieuwd, ook al is het nog ver weg.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:04 schreef Voxs het volgende:
Het thema is ook Duisternis. Daar past die Dark industrial ook wel erg goed bij bedenk ik mij nu
Dat zal ik doen!quote:Op zondag 29 januari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend allemaal. Wil je mij tegen die tijd eens laten weten waar? Ik ben wel benieuwd, ook al is het nog ver weg.
Nee, ik luister alleen. Heb hier door R49 een hele hoop muziek leren kennen dat ik daarvoor nooit luisterde.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zal ik doen!
Maak je zelf ook muziek of draai je? of gewoon ook liefhebber?
Dat is het leuke ook van zo'n radio. En weer eens wat anders dan 3fm.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik luister alleen. Heb hier door R49 een hele hoop muziek leren kennen dat ik daarvoor nooit luisterde.
Dank!quote:Op zondag 29 januari 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Playlist:
• Arnaud Le Texier - Waffle Bubble
• Frank Deka - Remote
• Casper Hastings - Killa
• Moddullar - Encrypt
• Moddullar - Randomness
• Murray - Temudo
• Nekyia - Vurrgh
• Oisel - Cygnus X-1
• P.E.A.R.L. - In Space (Francois X Remix)
• Peter Van Hoesen - Kres
• Reeko - Regnum Asturorum
• RXT - Akashas Path
• Slam - Factory Music (Planetary Assault Systems Remix)
• Temudo - Watering Dead Plants
• Tensal - Imperia
• Unjin - Fog Machine (Ness Remix)
• Unknown Civilian - B1
Steeds minder, helaas.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:17 schreef Voxs het volgende:
Jammer dat je niet meer luisteraars had Lucky. Is R49 niet zo in de kijker op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |