Uiteindelijk wel ja, spelers die er lang uit zijn geweest moet je sowieso niet aan beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, het zou erger zijn geweest als je er ¤ 12 mio of zo voor af zou hebben getikt. Maar ook nu weggegooid geld.
Daar moet je in elk geval niet flink voor betalen. Contract waar iets in zit dat als ze fit zijn en presteren dat ze dan leuk verdienen, maar wat minder als ze verder gaan met geblesseerd zijn. Evt. eenzijdige optie voor als het iets is.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, spelers die er lang uit zijn geweest moet je sowieso niet aan beginnen.
Met een (oud) topspeler kan ik het nog begrijpen zoals Götze, dat was een leuke stunt al was z'n eerste seizoen ook drama.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar moet je in elk geval niet flink voor betalen. Contract waar iets in zit dat als ze fit zijn en presteren dat ze dan leuk verdienen, maar wat minder als ze verder gaan met geblesseerd zijn. Evt. eenzijdige optie voor als het iets is.
Van Ginkel beetje zelfde verhaal uiteindelijk.
Blijven gokjes dat soort spelers. Als er niks mee aan de hand zou zijn, dan zouden ze natuurlijk ook niet bij PSV komen voetballen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met een (oud) topspeler kan ik het nog begrijpen zoals Götze, dat was een leuke stunt al was z'n eerste seizoen ook drama.
Probleem is dat ze bij Ajax niet (meer) met een ouderwetse voorstopper spelen. Centrum staat vaak naast elkaar. Daardoor komt Bassey te vaak in 1 tegen 1 situaties en daarin is hij uiterst kwetsbaar. Daarnaast is zijn balbehandeling op z'n zachtst gezegd knullig te noemen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen moet je gewoon in zijn kracht gebruiken, puur als kuitenbijter en mandekker, en dan de bal afspelen naar iemand die er wel wat mee kan. Daarnaast heeft hij de snelheid om in zo'n omschakelmoment nog wat te kunnen corrigeren...
Ideaal is het niet maar Alvarez is dat ook niet plus dat die op het middenveld als stofzuiger gemist wordt.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Probleem is dat ze bij Ajax niet (meer) met een ouderwetse voorstopper spelen. Centrum staat vaak naast elkaar. Daardoor komt Bassey te vaak in 1 tegen 1 situaties en daarin is hij uiterst kwetsbaar. Daarnaast is zijn balbehandeling op z'n zachtst gezegd knullig te noemen.
Blessuregevoelige spelers kan je ook nooit een elftal omheen bouwen. Ik begrijp het in sommige situaties wel als het echt een buitenkansje is, maar dat was bij Grillitsch niet zo.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, spelers die er lang uit zijn geweest moet je sowieso niet aan beginnen.
Probleem bij hem is dat je niet eens weet of hij er wat van kan, tenminste ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blessuregevoelige spelers kan je ook nooit een elftal omheen bouwen. Ik begrijp het in sommige situaties wel als het echt een buitenkansje is, maar dat was bij Grillitsch niet zo.
Slechter dan Taylor kan het niet zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem bij hem is dat je niet eens weet of hij er wat van kan, tenminste ik heb geen idee.
Taylor is geen 6, dat is wel duidelijk, die kwetsbaarheid in de omschakeling moeten ze echt wat aan doen al waren alledrie de middenvelders gisteren onder de maat, Klaassen maakte dat nog redelijk goed met een belangrijk doelpunt.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Slechter dan Taylor kan het niet zijn.
Van wat ik heb ik gezien is Grillitsch veel slechter. Taylor speelde gisteren prima.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Slechter dan Taylor kan het niet zijn.
Grillitsch kan best slechter zijn maar Taylor speelde niet prima.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van wat ik heb ik gezien is Grillitsch veel slechter. Taylor speelde gisteren prima.
Staat wel een beetje symbool voor dit Ajax. Kan er geen klote van.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:51 schreef Boussaadia het volgende:
Taylor is een lui varken. Behalve als er een opstootje is.
Geen klote is wat overdreven maar een 6 is hij zeker niet en een middenveld Taylor Klaassen Berghuis is wat pover.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat wel een beetje symbool voor dit Ajax. Kan er geen klote van.
Onder Ten Hag maakte hij een stormachtige ontwikkeling door anders en vond ik 'm echt een beetje een Frenkie de Jong verhaal in wording. Zat niet voor niets vrij snel bij de selectie van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat wel een beetje symbool voor dit Ajax. Kan er geen klote van.
Frenkie de Jong in wording? Nee joh hij kan niet dribbelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onder Ten Hag maakte hij een stormachtige ontwikkeling door anders en vond ik 'm echt een beetje een Frenkie de Jong verhaal in wording. Zat niet voor niets vrij snel bij de selectie van het Nederlands elftal.
De dribbels van Frenkiequote:Op maandag 30 januari 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frenkie de Jong in wording? Nee joh hij kan niet dribbelen.
Frenkie de Jong verhaal, niet 1 op 1 qua kwaliteiten nee.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frenkie de Jong in wording? Nee joh hij kan niet dribbelen.
Ja dit, de enige die dat ook een beetje kon is Gravenberch en ik moet zeggen dat Kudus me gisteren ook beviel aan de bal.quote:
Kudus bevalt mij altijd wel aan de bal, hij is echt behoorlijk balvast en weet zich uit benarde situaties te wurmen.. staat dan weer tegenover dat ie (vanuit spitspositie) 78x per wedstrijd buitenspel staatquote:Op maandag 30 januari 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dit, de enige die dat ook een beetje kon is Gravenberch en ik moet zeggen dat Kudus me gisteren ook beviel aan de bal.
Dat kon iedere blinde natuurlijk al zien al werd er behoorlijk veel gejankt over hem.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:47 schreef Black-Death het volgende:
Overigens hield Rulli er gisteren echt wel een paar ballen goed uit.. vind hem vooralsnog een positieve indruk maken
Klopt wel ja, ze hadden hem er eerder uit moeten gooien, hoe kan je nou met een nieuwe groep alles aan je assistenten overlaten en denken dat spelers zelf wel corrigerend optreden tijdens wedstrijden, als je dat na een jaar doet en weet dat het zo is ok, maar niet als je net begint.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Trouwens wel grappig dat ik gisteren meerdere spelers het over duidelijkheid hoorde hebben icm Heitinga, valt dan toch samen met het verhaal van Blind die schreeuwde om meer duidelijkheid van Schreuder.
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:04 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Niet ongelijk natuurlijk! Zien het allemaal te negatief!
Ongeslagen en een jonge frisse trainer met internationale ervaring op het hoogste niveau voor de groep die screenshotjes van ranglijsten uitprint alsof het niks is, wat kan er mis gaan?quote:Op maandag 30 januari 2023 15:04 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Niet ongelijk natuurlijk! Zien het allemaal te negatief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |