Geen idee of hij goed is maar je kan geen enkele trainer beoordelen na 1 wedstrijd, hij benoemde wel goed wat fout ging, dat is ook wel weer eens prettig.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Ben er ook nog niet gerust op. Johnny maakt een goede indruk maar dat zegt ook niet alles. Wat mij betreft hoofd coach erbij, Johnny als assistent om zo te wennen. En vanaf na de zomer gewoon permanent voor de groep dat lijkt me de meest realistische opbouw.
Dat heb ik Schreuder ook nooit horen roepen. Kritiek was er erg weinig, dat deed Johnny beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee of hij goed is maar je kan geen enkele trainer beoordelen na 1 wedstrijd, hij benoemde wel goed wat fout ging, dat is ook wel weer eens prettig.
Als je Heitinga volgend seizoen al voor de groep wil zetten moet je er als Ajax nu ook al voor gaan, het heeft weinig zin om er dan iemand voor slechts een half jaar neer te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Ben er ook nog niet gerust op. Johnny maakt een goede indruk maar dat zegt ook niet alles. Wat mij betreft hoofd coach erbij, Johnny als assistent om zo te wennen. En vanaf na de zomer gewoon permanent voor de groep dat lijkt me de meest realistische opbouw.
Hij is ook als assistent gehaald anders hadden ze hem gelijk wel hoofd trainer gemaakt. Laat die volgorde ook zo. Het is wat opportuun om na 1 gewonnen wedstrijd hem als hoofd trainer te bombarderen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Heitinga volgend seizoen al voor de groep wil zetten moet je er als Ajax nu ook al voor gaan, het heeft weinig zin om er dan iemand voor slechts een half jaar neer te zetten.
Lijkt me ook, maar ik vind het een aardig groot risico eerlijk gezegd, hij moet eerst maar eens ergens anders laten zien of hij het wel of niet kan en zelfs dat garandeert niks maar "hij kent de club" vind ik wel wat karig op z'n cv.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Heitinga volgend seizoen al voor de groep wil zetten moet je er als Ajax nu ook al voor gaan, het heeft weinig zin om er dan iemand voor slechts een half jaar neer te zetten.
Eens laat hem eerst nog maar even rijpen. Hij heeft met Jong bovendien ook niet een bepaald hoopgevend trackrecord opgebouwd. Als hij de stof zo goed zou kunnen overbrengen hadden die ook wel beter resultaat kunnen boeken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ik vind het een aardig groot risico eerlijk gezegd, hij moet eerst maar eens ergens anders laten zien of hij het wel of niet kan en zelfs dat garandeert niks maar "hij kent de club" vind ik wel wat karig op z'n cv.
Jong zegt helemaal niets en de resultaten ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens laat hem eerst nog maar even rijpen. Hij heeft met Jong bovendien ook niet een bepaald hoopgevend trackrecord opgebouwd. Als hij de stof zo goed zou kunnen overbrengen hadden die ook wel beter resultaat kunnen boeken.
Jong is de een na hoogste selectie die tegen 1 aan zitten. Dat Onder 18 het beter doet zegt al genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jong zegt helemaal niets en de resultaten ook niet.
Je krijgt als trainer van jong wekelijks te maken met een ander team van jonge talentjes en wat oudere teleurgestelde spelers die het eerste (nog) net niet halen en daar speel je voornamelijk tegen volwassen eerste divisie teams, dat is gewoon niet te vergelijken met onder 18.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jong is de een na hoogste selectie die tegen 1 aan zitten. Dat Onder 18 het beter doet zegt al genoeg.
Resultaten boeien niet in jong dat is een ding wat zeker is.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens laat hem eerst nog maar even rijpen. Hij heeft met Jong bovendien ook niet een bepaald hoopgevend trackrecord opgebouwd. Als hij de stof zo goed zou kunnen overbrengen hadden die ook wel beter resultaat kunnen boeken.
Bij Jong moet je vooral kijken naar de ontwikkeling van spelers en minder naar de resultaten. Maar eens, laat 'm eerst maar eens 'n echte club trainen i.p.v. een Jong-elftal. Dat was voor van Nistelrooij ook beter geweest.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje spierballentaal, open deuren. Schreuder bleef vooral positief en zag hele andere wedstrijden.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vond het eerlijk gezegd best klasse die interviews van Heitinga.Veel beter dan die dooie Schreuder.
eens, recht voor zijn raap en levendig. Wat een verademing.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vond het eerlijk gezegd best klasse die interviews van Heitinga.Veel beter dan die dooie Schreuder.
Dat was tegen NEC ook en volgens mij ook tegen Emmenquote:Op zondag 29 januari 2023 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het was een gatenkaas, maar er was weer beleving. Blij dat die Schreuder weg is
Zijn keuzes waren ook niet gebaseerd op talentontwikkelingquote:Op zondag 29 januari 2023 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij Jong moet je vooral kijken naar de ontwikkeling van spelers en minder naar de resultaten. Maar eens, laat 'm eerst maar eens 'n echte club trainen i.p.v. een Jong-elftal. Dat was voor van Nistelrooij ook beter geweest.
precies, zo hoort een echte ajacied de pers te woord te staan.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bassie begon lekker scherp.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verdedigend ging er eerder meer mis dan afgelopen donderdag. Hopelijk is er wat vooruitgang te zien de komende weken, maar vrees er voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |