weekend en te weinig stagairesquote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef Ireth het volgende:
Waarom dan 2x SLEr zijn toch ook bewoners die geen spel gaan spelen
quote:
Heel confusing zou zijn als de winnaar een nominatie krijgt.....Go Danny!quote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat het resultaat van het spel zo belangrijk ga zijn. Het is pas zondag. Hoogstens een vrijstelling voor de winnaar en mss mag hij/zij daarnaast ook iemand die het spel niet speelde een vrijstelling schenken.
Dat ze dit juist op een zondag doen lijkt me dan wel iets belangrijks. Normaal geen moer te doen op zondag volgens mij..quote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat het resultaat van het spel zo belangrijk ga zijn. Het is pas zondag. Hoogstens een vrijstelling voor de winnaar en mss mag hij/zij daarnaast ook iemand die het spel niet speelde een vrijstelling schenken.
Pasta, worst en wortelenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
iemand die tijdens deze SL een gokje wilt doen over het wekelijkse rantsoen?
zalm, prei, pasta?
Witte bonen in tomatensausquote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
zalm, prei, pasta?
Bruine bonen, uien en tofuquote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
zalm, prei, pasta?
Danny gaat nergens naar toe, die blijft tot de finalequote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Kayro het volgende:
Met wie gaat danny 'hullen' als chayron En lindsey weg
zijn...
Als je danny dan niet weg krijg...
Moeten die andere er maar snel uit!
-->Rode draad filmpjes tijdens Sl
Op zondag 29 januari 2023 14:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ben d'r bang voor maar zie graag minder bontjesquote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny gaat nergens naar toe, die blijft tot de finale
Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef Kayro het volgende:Rob weer heel de week mopperenquote:[ afbeelding ] Op zondag 29 januari 2023 14:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bruine bonen, uien en tofu
een hoop bewoners die er niet blij van zullen zijn
4-2 danny big winner🤣quote:Op zondag 29 januari 2023 13:59 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Heel confusing zou zijn als de winnaar een nominatie krijgt.....Go Danny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |