Ik geloof niet dat ze jason zo makkelijk laten gaan dus die zit nog daar, die tickets zullen niet veel goeds zijn lijkt me, de helft is vorige week al zijn/haar coins verloren en er zijn amper kansen geweest om coins terug te verdienenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef BB-King het volgende:
Nou moe, mag een mens niet rustig op een zondag uitslapen?
Jason weg dus. Voorspelbaar.
Maar nog steeds het vermoeden dat hij terug komt.
Waar zijn die tickets precies voor?
quote:
Misschien als concept net als vorig jaar met de ballonnen mindfuck?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze jason zo makkelijk laten gaan dus die zit nog daar, die tickets zullen niet veel goeds zijn lijkt me, de helft is vorige week al zijn/haar coins verloren en er zijn amper kansen geweest om coins terug te verdienen
Als het goed is gaan ze bij elke maaltijd ergens anders zitten, maar nu Jason weg is geen idee, of ze het nog doenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:00 schreef Ireth het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Rob weer op zijn ouwe plekkie gaat zitten aan tafel zo, nu zonder Jason...
Was toch een suggestie van ilse tijdens een gesprek met Jason dat plekkie wisselen? Beide nu weg..quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze bij elke maaltijd ergens anders zitten, maar nu Jason weg is geen idee, of ze het nog doen
Ja klopt, maar ze hebben het er gisterenavond nog wel over gehad.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was toch een suggestie van ilse tijdens een gesprek met Jason dat plekkie wisselen? Beide nu weg..
Ah dat had ik niet meegekregenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze hebben het er gisterenavond nog wel over gehad.
'Ik zeg je eerlijk man'quote:Op zondag 29 januari 2023 13:05 schreef EpiphoneLP het volgende:
“Snap ie wat ik bedoel” pfff, vervelend stopwoordje
Joyce maar ken haar tag naam niet iets met 43 ofzoquote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef Ireth het volgende:
Er staat een wasrek met kleding in de gang!! (Geen idee meer wie het er daarstraks over had..)
Ja,quote:Op zondag 29 januari 2023 13:17 schreef Hoylei het volgende:
HIj heeft het volgens mij over million dollar island?
Joyce-43quote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Joyce maar ken haar tag naam niet iets met 43 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |