abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207761364
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:00 schreef kree het volgende:

[..]

Bedoel ik draai die dop er altijd op terug, goed als ie leeg is ook? Zouden er echt veel mensen zijn die dan denken van ok fles is leeg gooi die dop in de prullenbak en hou de fles apart

Echt, is dit je eerste dag op de aarde of zo?

Ben je nooit buiten geweest of zo? Het lukt mensen niet eens om hun afval in de prullenbak te gooien die 2 meter van ze afstaat bij de McDonald's, ze donderen het uit het raam naar buiten op de grond.

En vast ook nooit gehoord over de plasticsoep in de Grote Oceaan? Want ja, jij gooit nooit wat weg, en je ziet het niet, dus dan is het er niet. Toch?

quote:
afgezien nog van dat dit maar een fractie is van een probleem die ze bedacht hebben eigenlijk.... Er zijn wel betere dingen te bedenken denk om afval tegen te gaan.

Ja, het is geen allesomvattende oplossing, dus laat maar zitten. Het lost maar een beetje op en we gaan maar een klein beetje vooruit? ZEIK, ZEIK, ZEIK.

En natuurlijk zijn er wel betere dingen te bedenken, maar dan krijg je gezeik dat de overheid zich niet zoveel met de mensen moet bemoeien en... (hier komt-ie hoor...) dat de overheid zich bezig moet houden met belangrijkere dingen zoals de huizencrisis of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2023 10:46:13 ]
pi_207761404
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:43 schreef kree het volgende:

[..]
jah dat klinkt erger als dat het al is, deze regel gaat daar trouwens niks in oplossen.
Okay, bigbrain Kree - die net nog niet eens wist hoe erg het was - geeft even aan dat het erger klinkt dat het is.

Echt, stik bijna in een broccoli.

Erger me in het echte leven zo erg aan jouw soort simpele mens.
  zondag 29 januari 2023 @ 10:56:21 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207761524
Wat irritant is, bij het dichtdraaien gaan zenu soms scheef waardoor die niet goed sluit. :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_207761606
Meittt wat errrugg
pi_207761745
quote:
16s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat irritant is, bij het dichtdraaien gaan zenu soms scheef waardoor die niet goed sluit. :(
terugdraaien totie "klikt" in het schroefdraad
pi_207761857
Ah, ik had zo'n fles een paar dagen geleden voor het eerst. Dacht dat het een productiefout oid was _O-
pi_207761947
Frisdrank drinken. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_207761986
Maar wat moeten die mensen nou die flessen doppen verzamelen voor de blindengeleidehonden?

Behalve dan een zinvolle dagbesteding zoeken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_207765460
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef YStec het volgende:

[..]
Okay, bigbrain Kree - die net nog niet eens wist hoe erg het was - geeft even aan dat het erger klinkt dat het is.

Echt, stik bijna in een broccoli.

Erger me in het echte leven zo erg aan jouw soort simpele mens.
nou nou, doe eens rustig :')

ik doe mijn afval zo netjes mogelijk weg. Zelfs terwijl ik mijn twijfels heb in hoeverre het scheiden ervan bij de bron wel zo handig is.
Maar so be it.

Ik heb wel een hekel aan nutteloze maatregelen die ze me op willen leggen en deze spant aardig de kroon erin.
Do what you love, love what you do!
pi_207765716
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:46 schreef YStec het volgende:

[..]
Echt, is dit je eerste dag op de aarde of zo?

Ben je nooit buiten geweest of zo? Het lukt mensen niet eens om hun afval in de prullenbak te gooien die 2 meter van ze afstaat bij de McDonald's, ze donderen het uit het raam naar buiten op de grond.

En vast ook nooit gehoord over de plasticsoep in de Grote Oceaan? Want ja, jij gooit nooit wat weg, en je ziet het niet, dus dan is het er niet. Toch?
[..]
Ja, het is geen allesomvattende oplossing, dus laat maar zitten. Het lost maar een beetje op en we gaan maar een klein beetje vooruit? ZEIK, ZEIK, ZEIK.

En natuurlijk zijn er wel betere dingen te bedenken, maar dan krijg je gezeik dat de overheid zich niet zoveel met de mensen moet bemoeien en... (hier komt-ie hoor...) dat de overheid zich bezig moet houden met belangrijkere dingen zoals de huizencrisis of zo.
Bij de McDonalds hebben ze zelfs personeel die de hele buurt schoonmaakt.
pi_207767706
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb wel een hekel aan nutteloze maatregelen die ze me op willen leggen en deze spant aardig de kroon erin.
ER WORDT NIETS OPGELEGD AAN DE GEBRUIKERS, MAAR AAN DE FABRIKANTEN.

Exact wat je wil, aangezien je in een eerdere post dit zei:
quote:
Mss zouden ze eens naar grote bedrijven moeten kijken en hoe dat anders kan ipv bij de burger neerleggen.
De fabrikant moet aanpassingen maken. De burger heeft nu een dopje dat niet losraakt (in eerste instantie).

Dus over welke opgelegde maatregel aan jou heb je het nou, mafkees.

Weet je zelf nog wel waar je zo boos om bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2023 17:31:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')