nee maar wel erg sneakyquote:Op zondag 29 januari 2023 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou helemaal niet zo raar zijn tbh
Nou gok niet dat ze 75 jaar geleden al boxsprings van de Ikea haddenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tenzij de muren van je huis later kwamen dan het matras, maar dat lijkt me sterk.
Ja ik lig niet elke dag in bed te plassen dat het elke dag moet worden verschoondquote:
Wow dan ben jij een fossiel!quote:Op zondag 29 januari 2023 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gok niet dat ze 75 jaar geleden al boxsprings van de Ikea hadden
Ik ook niet ben gewoon naar de wc gegaan pestkopquote:Op zondag 29 januari 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik lig niet elke dag in bed te plassen dat het elke dag moet worden verschoond
Ik ben niet zo oud als mijn huis hoorquote:
Nee alleen als ik 's nachts lig te woelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Slaap je dan de ene week aan de ene kant en de andere week aan de andere?
Mja als Rusland Finland en Zweden uit de Navo willen houden hebben ze een zwakke schakel nodig om dat te voorkomen, in dit geval dus Turkije en zijn allah-glossy'squote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik verschoon m'n bed pas na twee dagen
Voor mij is 2 weken wel echt de max. Probeer het wel wekelijks te doenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar er was in Engeland gedoe omdat een of andere halve celeb had gezegd dat ze elke dag haar bed verschoonde, weet ik het. Maar dan lees je dus comments van mensen die het twee keer per week verschonen. Eigenlijk iedereen minstens elke week.
Dus nu voel ik me een vies wijf.
Al ken ik iemand die het eens per maand doet.
Dat van mij is van de heropbouw na WO2 en heeft ook nog even de Watersnood meegepaktquote:Op zondag 29 januari 2023 09:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het pand waar ik woon is ook erg oud. Het is wel gerenoveerd en zo, Maar wat ik gehoord heb is dit pand van de 19e eeuw of begin twintigste . Maar dat weet ik niet zeker
emmm even gezocht ik kom uit op 1540quote:Op zondag 29 januari 2023 09:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het pand waar ik woon is ook erg oud. Het is wel gerenoveerd en zo, Maar wat ik gehoord heb is dit pand van de 19e eeuw of begin twintigste . Maar dat weet ik niet zeker
Ook mooi. Ik heb me dus even een paar 100 jaar vergist. Zie post onder jouw originele post.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van mij is van de heropbouw na WO2 en heeft ook nog even de Watersnood meegepakt
Toen ik een schoonmaakster had werd het wel elke week gedaan, maar zelf heb ik daar geen zin inquote:Op zondag 29 januari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar er was in Engeland gedoe omdat een of andere halve celeb had gezegd dat ze elke dag haar bed verschoonde, weet ik het. Maar dan lees je dus comments van mensen die het twee keer per week verschonen. Eigenlijk iedereen minstens elke week.
Dus nu voel ik me een vies wijf.
Al ken ik iemand die het eens per maand doet.
Ach tijd is relatief, hoe verder in het verleden hoe abstracter de cijfers wordenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik heb me dus even een paar 100 jaar vergist. Zie post onder jouw originele post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |