"Let them fight"quote:
Terroristen als jij die dit soort dingen toejuichen en escalatie van conflicten willen mogen wat mij betreft door karma getroffen worden en omkomen bij aanslagen.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
Dreigen?
Hop, nog meer drone aanvallen
Het steunen van terroristen is geen escaleren van conflicten? Jij bent eng.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:05 schreef Lao-Zi het volgende:
[..]
Terroristen als jij die dit soort dingen toejuichen en escalatie van conflicten willen mogen wat mij betreft door karma getroffen worden en omkomen bij aanslagen.
Volgens mij is het leger en de geheime dienst daar redelijk gescheiden.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef havanagila het volgende:
Heeft Iran niet genoeg stabiliteit voor dunkt me? alle soldaten naar een front en protestvoerders hebben vrij spel.
Hahaha nee.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ah toevallig, sprake van dat Biden moet aftreden vanwege die classified documents. En dan breekt ineens WO III uit.
Operation Thunderbolt, en we nemen de Mercedes gewoon terug mee naar huisquote:Op zondag 29 januari 2023 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft wel patent op dat soort stuntwerk, net zoals ze indertijd hun gegijzelde burgers gingen ophalen recht onder de neus van Idi Amin. Die lui laten niet met zich sollen.
Echt bizar, ze hebben die vliegtuigen terwijl ze op de taxibaan nog staan op te toppen, en op laatste moment nog lopen voorzien van high end gadgets, alles binnen 48 uur, als je nog mooie docus wil zien moet je ook de tank oorlog docus tegen syrie kijken, een verhouding van 1:5 en toch winnen, wel met een enorm verlies aan mensen, maar gewoon geen gefuck, voordeel is dat niemand het daarna nog gaat proberen.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft wel patent op dat soort stuntwerk, net zoals ze indertijd hun gegijzelde burgers gingen ophalen recht onder de neus van Idi Amin. Die lui laten niet met zich sollen.
Die had ik al gezien, er zijn wel meer goeie docu's over het Israelische leger op Youtube.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt bizar, ze hebben die vliegtuigen terwijl ze op de taxibaan nog staan op te toppen, en op laatste moment nog lopen voorzien van high end gadgets, alles binnen 48 uur, als je nog mooie docus wil zien moet je ook de tank oorlog docus tegen syrie kijken, een verhouding van 1:5 en toch winnen, wel met een enorm verlies aan mensen, maar gewoon geen gefuck, voordeel is dat niemand het daarna nog gaat proberen.
quote:Iran stelt Israël verantwoordelijk voor droneaanval op Isfahan
https://nos.nl/l/2462225
Iran houdt Israël verantwoordelijk voor de aanval afgelopen weekend op een militair complex in de Iraanse stad Isfahan.
"Het voorlopig onderzoek doet vermoeden dat het Israëlische regime verantwoordelijk was voor deze poging tot agressie", schrijft de Iraanse ambassadeur bij de Verenigde Naties. Waarop dat vermoeden is gebaseerd, zegt hij niet. Iran dreigt, zoals vaker in dit soort situaties, dat het zich het recht voorbehoudt om terug te slaan, waar en wanneer het dat nodig acht.
Altijd handigquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.timesofisrael(...)l-written-in-hebrew/
Iran displays ballistic missile with ‘death to Israel’ written in Hebrew
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |