quote:Op zondag 29 januari 2023 10:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kom op nou, hij heeft toch wel het woord nukes gezegd? Anders ben ik teleurgesteld.
Ze helpen Oekraine juist nauwelijks.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of afleiding van de protesten.
Maarja, hoe dan ook. Het is mooi dat ze Oekraine helpen
Niet openlijk, maar als ze zo eventjes de productiecapaciteit van Iran platleggen (waar Rusland zwaar op leunt) is dat toch wel vrij welkom voor Kyiv.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze helpen Oekraine juist nauwelijks.
Niet enkel niet-openlijk. Maar ook niet direct. De reden dat ze Iran aanvallen (als Israel hier achter zit), is niet om Oekraine te helpen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet openlijk, maar als ze zo eventjes de productiecapaciteit van Iran platleggen (waar Rusland zwaar op leunt) is dat toch wel vrij welkom voor Kyiv.
De VS slaat vrouwen dood in Iran en Europeanen staan er tegen de ayatollah te protesteren? LOLquote:Op zondag 29 januari 2023 09:32 schreef Lao-Zi het volgende:
[..]
In dit geval valt Iran niet Israël noch de VS noch de EU aan, dus je Hitler vergelijking is omgedraaid. Het zijn deze landen die onrust, moordaanslagen, sabotage, enz. in Iran veroorzaken. Ze moeten zo snel mogelijk kernwapens ontwikkelen, en dan niet een, maar een paar duizend zoals de VS en Rusland hebben.
Was de aardbeving ervoor of erna. Aardbeving was om 21:44 in Iran. Ik kan de minuten niet zien op dat beeld in het filmpje.quote:
Een land steunen dat haar eigen bevolking onderdrukt, het gebouw van internationale media bombardeert en journalisten vermoordt is alleen slecht als het in het narratief past.quote:
Bedankt voor de bevestiging. Al vraag ik mij af of WW3 de oplossing is, al zullen de rijken en wapenfabrikanten er goed aan verdienenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:38 schreef Perrin het volgende:
Blijkt ineens dat drones leveren aan Rusland gevolgen heeft.
[ afbeelding ]
Zo denk ik ook over Iranquote:Op zondag 29 januari 2023 13:06 schreef Bouti het volgende:
[..]
Een land steunen dat haar eigen bevolking onderdrukt, het gebouw van internationale media bombardeert en journalisten vermoordt is alleen slecht als het in het narratief past.
Over SA gesproken, dat zij Khashoggi vermoorden een journalist van de Washington Post is niet raar als Israel dat zonder enige berisping of geluid aan de lopende hand mag doen.
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Al vraag ik mij af of WW3 de oplossing is, al zullen de rijken en wapenfabrikanten er goed aan verdienen
Als Iran haar eigen burgers onderdrukt moeten de leiders in mijn opinie voor de ICC.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:07 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over Iran
Val jij toch wel mee voor een Moslim
Niks nieuws inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:23 schreef Bouti het volgende:
En zo kennen we sommige Westerlingen weer. Oorlog en een soeverein land aanvallen is alleen goed als het Westen het doet en als het Afghanistan, Irak, Iran, Libie, Syrie betreft volgende week nog een beetje anti China propaganda (of Noord-Korea) en we zijn helemaal weer bij na twee jaar corona #PrayforUkraine
Iedereen kan natuurlijk creatief omgaan met de geschiedenis door te richten op een specifieke periode in de tijd om er vervolgens politieke consequenties aan te verbinden. Iraniërs: "Azerbaycan is van ons" Rusland: "Oekraïne is van ons" nationalistische joden: "de heilige gebieden zijn van ons"quote:Op zondag 29 januari 2023 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
Note: both Iran and Azerbaijan are preparing for the war against each other. Iran considers Azerbaijan its "historical lands".
Fijn, nog een oorlog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |