IVM te weinig vitamine in het eten zeker?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als ze op op dreigen te raken moeten ze een seintje geven
Met Viola en Bonny....glazen poleren (had nog nooit van dat woord gehoord voor die tijdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
misschien heeft hij daar iets over verteld
.. gewoon een vraag
mbt het slappe geouwehoer ..zou dat in de genen kunnen zitten
richard trad op in een rls..BBhotel
Ik bedoelde dat je alleen Danny noemde er zaten er nog 2 en kan het niet zo storend vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dus trek een paar kleren aan het is niet dat ze op een onbewoond eiland zitten.
Voorzorg, dan kan ze niks verweten worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IVM te weinig vitamine in het eten zeker?
Hoop van wel want voegt niets toe in dat huis.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:31 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Denken jullie dat Ilse eruit gaat?
Het valt mij op dat vaker de mannen als de vrouwen er in zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:32 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Weer twee streams met 3 kerels in die tub
alle jaren hebben ze potten vitaminen, om de tekorten aan te vullen, ik denk dat BB denkt dat ze bijna leeg zijn, of dat ze er moeten denken ze in te nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo vitamine pillen in de gaten houden?
Ik denk het wel. Maakt me niet zo gek veel uit, een exit van Danny zou ik ook wel mooi vinden. Mij te glad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:31 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Denken jullie dat Ilse eruit gaat?
chiara had haar vader beloofd er niet in te gaan ivm foto's op internetquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt mij op dat vaker de mannen als de vrouwen er in zitten
Ja ik hoorde het, niet in b ikini he. Verstandigquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
chiara had haar vader beloofd er niet in te gaan ivm foto's op internet
Mijn visie is toch anders . in plaats van vitamines geven en basis voeding. Ze gewoon volproppen met van alles. Koekjes dit dat, laat ze maar goed eten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
alle jaren hebben ze potten vitaminen, om de tekorten aan te vullen, ik denk dat BB denkt dat ze bijna leeg zijn, of dat ze er moeten denken ze in te nemen.
Volgens Ali moet hij eerst kleren aantrekken, Handdoek of badjas mag nietquote:
Dan vreet ik m'n schoen op.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
waar we wachten op het vertrek van..... Rob natuurlijk
wil je er jus bij? lijkt me anders nogal droog en taaiquote:
Zeker, die wordt als eerste safe.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:39 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ik denk dat Rob toch wel de populairste is van de drie
Is een rob een pestkop danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
sinds wanneer zijn pestkoppen geliefd? in welk alternatief universum
quote:
Ik vind pestkoppen wel een overdreven woordquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
sinds wanneer zijn pestkoppen geliefd? in welk alternatief universum
Wat een players ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:47 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Voor de Belgische COS'sers hier :
De Bigbrother liveshow is vandaag uitzonderlijk op Play5, niet op play4.
Gaan ze allemaal de hele dag lopen zeikenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:50 schreef ben34567 het volgende:
Rob wordt al eerste gered en iedereen gaat denken dat hij nog altijd de populairste in huis is terwijl hij de minst slechtste van de 3 is
Rob wordt winnaar van BB2023quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:50 schreef ben34567 het volgende:
Rob wordt al eerste gered en iedereen gaat denken dat hij nog altijd de populairste in huis is terwijl hij de minst slechtste van de 3 is
echt nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:50 schreef ben34567 het volgende:
Welke fanbase ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny heeft de Chelsea fanbase nu mee bv
Alle vier?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny heeft de Chelsea fanbase nu mee bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |