Danny gaat er vanavond niet uit denk....maar winnaar neequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die 2 hebben echt geen idee hoe het buiten staat
Welnee...straks als hij er uit is..staan de story en prive klaar om de juice over gaby te horenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:49 schreef freaky40 het volgende:
Rol van Danny is uitgespeeld, genoeg aandacht gehad in de juice media.
heb je op 1 ook cha kreunen gehoort?quote:
Ik kan me ook niets meer bedenken?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:49 schreef freaky40 het volgende:
Rol van Danny is uitgespeeld, genoeg aandacht gehad in de juice media.
nee niet gehoordquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je op 1 ook cha kreunen gehoort?
wat is met haar?
zij staat toch niet vor exit op
Je hebt het gehoord niet gezien...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je op 1 ook cha kreunen gehoort?
wat is met haar?
zij staat toch niet vor exit op
Moeten we alvast een inzamelingsactie voor batterijen voor jou starten indien Danny weggaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:42 schreef Ireth het volgende:
Batterijen van de satisfyer leeg denk ik...
Daarom moet hij er ook uit, nu krijgen ze niets te horen zolang hij in het huis zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee...straks als hij er uit is..staan de story en prive klaar om de juice over gaby te horen
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:52 schreef Lillfex het volgende:
Jolien lijkt wel net op een cadeautje
Neuh kheb een vent, alhoewel die nu ziek is dus half dood gaat...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:52 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Moeten we alvast een inzamelingsactie voor batterijen voor jou starten indien Danny weggaat?
cha wasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je hebt het gehoord niet gezien...
Was het wel chiara?
wat heeft cha op wc gedaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Cha is ow ja charlotte....
Ingewikkeld met die gekke
Chi chi cha cha mimi dada enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |